Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hello! Fanny 19 år här, plussade den 14 februari, är i 7 veckan :) min första knodd! Har haft ömma tuttar o massa illamående nu börjar det dock avstå , är rädd att de e ett missfall på g men de kan lika gärna vara min kropp som börjar vänja sig. Ska till Gyn nästa vecka!
Får jag hoppa in här?
Plussade i onsdags kväll när jag skulle bevisa för mannen att jag inte var gravid, men för en gångs skull så hade han rätt. =). Om det går vägen så är bf 22 oktober.
Vi har en dotter som är född augusti 2013. Jag hade ett ma och ett mf före henne och jag hade ett ma i september i fjol. Hade en liten blödning natten till onsdag men inget sen dess.
Har känningar av foglossning redan. Illamående kommer och går och tidvis grym växtvärk. Och jag har fruktansvärt kallt emellan varven.
Smygläser här då jag hoppas på ett + är på äl +9/10 så har ett par dagar till på mig att hoppas. Presenterar mig om jag får + :)
Hej o grattis till alla!
Jag har äntligen plussat för försts gången efter en lång tid av längtan!
BF 30/10.
Hur mår ni?
Jag har en väldans värk i magen, kallsvettas på nätterna och är yr som tusan på morgonen!
Känns så tidigt med dessa symptom!
Fler som känner igen sig?
Kram
Hej hopp
Vart bor alla? Skulle va kul med träff senare :)
Vart bor alla? Skulle va kul med träff senare :)
Får jag hoppa in här?
Plussade i onsdags kväll när jag skulle bevisa för mannen att jag inte var gravid, men för en gångs skull så hade han rätt. =). Om det går vägen så är bf 22 oktober.
Vi har en dotter som är född augusti 2013. Jag hade ett ma och ett mf före henne och jag hade ett ma i september i fjol. Hade en liten blödning natten till onsdag men inget sen dess.
Har känningar av foglossning redan. Illamående kommer och går och tidvis grym växtvärk. Och jag har fruktansvärt kallt emellan varven.
Någon som har tips på bra gravid-appar? :)