• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • fannyyy

Hello! Fanny 19 år här, plussade den 14 februari, är i 7 veckan :) min första knodd! Har haft ömma tuttar o massa illamående nu börjar det dock avstå , är rädd att de e ett missfall på g men de kan lika gärna vara min kropp som börjar vänja sig. Ska till Gyn nästa vecka!

• SarahJ

Får jag hoppa in här?

Plussade i onsdags kväll när jag skulle bevisa för mannen att jag inte var gravid, men för en gångs skull så hade han rätt. =). Om det går vägen så är bf 22 oktober.

Vi har en dotter som är född augusti 2013. Jag hade ett ma och ett mf före henne och jag hade ett ma i september i fjol. Hade en liten blödning natten till onsdag men inget sen dess.

Har känningar av foglossning redan. Illamående kommer och går och tidvis grym växtvärk. Och jag har fruktansvärt kallt emellan varven.

• Zettes
    MissMf skrev 2015-01-29 15:52:38 följande:

Smygläser här då jag hoppas på ett + är på äl +9/10 så har ett par dagar till på mig att hoppas. Presenterar mig om jag får + :)

Åh hoppas på ett plus! Jag plussade i torsdags, då var det bara 6-8 dagar efter ägglossningen.testade pga tydliga symtom. Men det känns som det är väldigt tidigt, så det är nog lika bra att försöka vänta lite till :)

Håller tummar och tår för ditt plus
  • MalynCazzandra
    ronja111 skrev 2015-02-21 07:27:32 följande:

Hej o grattis till alla!

Jag har äntligen plussat för försts gången efter en lång tid av längtan!

BF 30/10.

Hur mår ni?

Jag har en väldans värk i magen, kallsvettas på nätterna och är yr som tusan på morgonen!

Känns så tidigt med dessa symptom!

Fler som känner igen sig?

Kram

Jag verkar också ha bf 30/10! spännande och grattis!
  • fannyyy
    eriwag skrev 2015-02-21 21:53:22 följande:

Vart bor alla? Skulle va kul med träff senare :)

Jag bor i Visby
  • Jennerika
    MalynCazzandra skrev 2015-02-21 19:36:50 följande:
    Usch jag har med huvudvärk men gissar att de kan bero på högt blodtryck för hade de vid förra graviditeten. Annars så mår jag bra! Illamåendet är kvar dock och det spänner i buken ibland. Vi har varit på badhuset idag så tar testet med morgonurin imorgon smile2.gif
    Ja, alltså, de går inte ens beskriva hur dålig min dag varit, haha. Skulle träffa en kompis som jag inte träffat på länge idag, det gick ju helt åt skogen. Har mest legat i sängen och i soffan idag, tråkigt! Men de började vända runt klockan åtta nu ikväll. Bara att hoppas på att morgondagen blir lättare :)

Ok, jag har ganska lågt blodtryck har jag märkt, men hade det redan innan graviditeten så :) mysigt med badhus, håller tummarna för att de blir plus för er imorn bitti :)
  • Jennerika
    SarahJ skrev 2015-02-21 20:01:27 följande:

Får jag hoppa in här?

Plussade i onsdags kväll när jag skulle bevisa för mannen att jag inte var gravid, men för en gångs skull så hade han rätt. =). Om det går vägen så är bf 22 oktober.

Vi har en dotter som är född augusti 2013. Jag hade ett ma och ett mf före henne och jag hade ett ma i september i fjol. Hade en liten blödning natten till onsdag men inget sen dess.

Har känningar av foglossning redan. Illamående kommer och går och tidvis grym växtvärk. Och jag har fruktansvärt kallt emellan varven.

Grattis till plusset :) jag var till en början också helt övertygad om att jag inte var gravid. Sa de till min sambo också, eftersom att jag inte tyckte att jag kände nått speciellt alls i kroppen. Men sen kom mensvärken, men ingen mens. Väntade och väntade på att jag skulle börja blöda, men icket. Fick ju bara lov att ta ett test till slut och ja, de va verkligen super positivt x)

Ska verkligen hålla tummarna för att det går bra för dig den här gången. Är själv rädd för missfall, men man får bara försöka att inte tänka på det tror jag. Inte oroa sig i onödan helt enkelt :)
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015