Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Åååh, grattis!!! :D så roligt! Måste kännas skönt å få det bekräftat? :)
Hej tjejer,
Är det någon mer som är orolig i magen?
Är så nojig över detta så måste få fråga. Börjar ju tänka skräcksenarior att jag skulle fått nån bakterieinfektion typ salmonella som kan skada barnet...
Tacksam för synpunkter/erfarenheter.
Kan det vara normalt med orolig mage?
På grund av illamåendet äter och dricker jag nu sådant som jag gör vid ex. maginfluensa. Rostat bröd, yoghurt, avslagen cola och samarin. Är detta på något sätt fel för bebisen nu när den är i ett viktigt utvecklingsstadium?
Känner att om jag ska må över huvudtaget så hjälper detta lite iaf men känns inte som den mest näringsrika maten.
Är det någon som vet hur ofta man kan dricka samarin? Har tagit ett glas två dagar i rad bara.
Är i v8 (7+4)
På grund av illamåendet äter och dricker jag nu sådant som jag gör vid ex. maginfluensa. Rostat bröd, yoghurt, avslagen cola och samarin. Är detta på något sätt fel för bebisen nu när den är i ett viktigt utvecklingsstadium?
Känner att om jag ska må över huvudtaget så hjälper detta lite iaf men känns inte som den mest näringsrika maten.
Är det någon som vet hur ofta man kan dricka samarin? Har tagit ett glas två dagar i rad bara.
Är i v8 (7+4)
Hej! Får jag hänga med i denna tråden?
Jag har BF 3/10 med andra barnet, har en son född -08.
Hoppas allt ska gå bra och att vi får välkomna ett litet efterlängtat syskon i början utav oktober :)
Känner mig sugen på att vara med i Facebook gruppen också! Hur gör jag då?
Är i v8 (7+4)
Köpte ett digitalt (gjorde de med dottern med) tänkte sätta in kort i babyboken & så fick jag de bekräftat igen :) 
Kan tipsa om Pregapp, jättehäftig och detaljerad app. Man får kvitton på hur snabbt allt verkligen utvecklas :) själv är jag nånstans emellan dessa 2 bilder????

Ska inte vara ?? Ovan utan !!! ;)