• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Lemon
    ronja111 skrev 2015-02-22 17:36:44 följande:
    Hej,

Om du är orolig för näringen så kan du ju ta multivitamin?

Det viktigaste måste ju vara ATT du får i dig något och inte vad.

(Samarin har jag ej koll på.

Hur länge haR du mått såhär? Hur mådde du innan ?
    Det var många år sedan jag var gravid sist. (8år sedan) så man har kanske förträngt lite hur man mådde sist men jag vill minnas att jag kräkte lite på dagen sen var det bra igen. Nu är det mer ihållande hela tiden (även på natten).

Konstigt att man längtat efter det så länge och när graviditeten väl är här så bara "klagar" man :) Äh jag får helt enkelt bita ihop och se "charmen" i det ;)
  • Lemon
    k88 skrev 2015-02-22 18:02:53 följande:

Kan tipsa om Pregapp, jättehäftig och detaljerad app. Man får kvitton på hur snabbt allt verkligen utvecklas :) själv är jag nånstans emellan dessa 2 bilder????

Laddat ner appen. Helt plötsligt glömmer man illamående och diverse och blir helt känslosam och glad i hela kroppen =)

• Fruåslund
    Lemon skrev 2015-02-22 18:55:36 följande:

Laddat ner appen. Helt plötsligt glömmer man illamående och diverse och blir helt känslosam och glad i hela kroppen =)

Mår också super dåligt. Har gjort det alla ggr jag varit gravid och en gång även legat inne med dropp. Det är ett rent helvete.
  • Ammee

Tog ett digitalt idag med : ) så nu känner jag mig lite lugnare : )

• Ammee
    Ammee skrev 2015-02-22 19:20:42 följande:

Tog ett digitalt idag med : ) så nu känner jag mig lite lugnare : ) phpYjp5Ns16760.jpg

Mäh? Såg nu att MIT inlägg kom med förut. Haha.. Så bortse från detta : p
  • Äppelbloms

Plussade för ett par veckor sen, mitt alldeles egna och första plus! Skrattande gjort tidigt ultraljud på gyn och det var helt magiskt! beräknad i Oktober!  Mår SKIT för det mesta men är glad ändå!!

• Längtan efter ett syskon

Jag har oxå den appen och här e jag nu
  • ronja111
    Marsvensson skrev 2015-02-22 22:29:18 följande:

Jag har också den :D är på denna :)

Vad heter appen?
    *hoppet är det sista som sviker*
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015