Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Är det NÅN annan som tappar sexlusten? :(
Vi har inte legat på typ en månad minst och jag har sån stress över att jag inte vill, orkar. Känner inte för nån närhet alls, vill bara dra mig undan :(
Mår inte så bra psykiskt just nu känner jag.
Hej allihopa! Hur tidigt gjorde ni ert första ultraljud och i vilken vecka/ hur tidigt kan man se vilket kön barnet har? :)
Är det NÅN annan som tappar sexlusten? :(
Vi har inte legat på typ en månad minst och jag har sån stress över att jag inte vill, orkar. Känner inte för nån närhet alls, vill bara dra mig undan :(
Mår inte så bra psykiskt just nu känner jag.
Är också totalt osugen på sex? vi har haft en gång, men tyckte det kändes obehagligt? det är väl först nu som jag börja bli liiite sugen igen! Var likadant när vi väntade sonen, var inte alls sugen - en del blir ju tvärtom ;)
Jag har blivit mer och mer sugen på sex det senaste, fick dock UVI förra veckan så har beställt hem kondomer (fast vi har varit utan under tiden nu...) Jag tror att det kanske kommer mer i början till andra trimestern för vissa. Självklart är det ju individuellt men jag tror jag blivit mer sugen sedan vi fick veta att allt var bra i vecka 11+4 och släppte mycket oro för missfall.
Hej allihopa! Hur tidigt gjorde ni ert första ultraljud och i vilken vecka/ hur tidigt kan man se vilket kön barnet har? :)
Är det någon här som börjat kika på vagn? Det kliar i fingrarna på mig och jag känner att det kan vara bra att köpa lite då och då istället för allt på en gång och eftersom vagnen är det dyraste inköpet tänkte jag börja med det.
Att tappa sexlusten är inte alls ovanligt har jag förstått. Vi har inte tappat sexlusten än men det kan säkert komma och gå. Sen kan det även bero på att jag har mått toppen hela tiden, inget illamående eller trötthet så det påverkar nog väldigt mycket Att jag har energi och mår bra.
Jag har blivit mer och mer sugen på sex det senaste, fick dock UVI förra veckan så har beställt hem kondomer (fast vi har varit utan under tiden nu...) Jag tror att det kanske kommer mer i början till andra trimestern för vissa. Självklart är det ju individuellt men jag tror jag blivit mer sugen sedan vi fick veta att allt var bra i vecka 11+4 och släppte mycket oro för missfall.