Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Oj förlåt! Det är på senaste tiden som jag börjat använda mig av förkortningen på urinvägsinfektion.
Jag har haft upprepade urinvägsinfektioner sedan jag var sex år så för mig har det blivit väldigt "självklart" :P
Idag är det dags för KUB för mig. Sjukt nervös! Tänk om något är fel på bebisen, tänk om den inte lever... Har verkligen ingenting som säger att något skulle vara fel, så det är bara jag som är nojig.
Syskon får inte vara med på ultraljudet heller så mannen och barnet får vänta utanför och förhoppningsvis hoppa in när själva undersökningen är klar för att få en titt på bebisen. Känns också jobbigt att inte veta om mannen får se...
Skönt å höra att man inte är ensam om att va sexuellt avtrubbad. Trodde i min ensamhet det :)
Är det någon här som börjat kika på vagn? Det kliar i fingrarna på mig och jag känner att det kan vara bra att köpa lite då och då istället för allt på en gång och eftersom vagnen är det dyraste inköpet tänkte jag börja med det.

Är det NÅN annan som tappar sexlusten? :(
Vi har inte legat på typ en månad minst och jag har sån stress över att jag inte vill, orkar. Känner inte för nån närhet alls, vill bara dra mig undan :(
Mår inte så bra psykiskt just nu känner jag.

Har också börjat fundera på vagn? vi hade Kronan till sonen och var väldigt nöjda med den! Även om det var nysnö och oplogade vägar så tog vi oss lätt fram överallt (till skillnad från andra vagnar som andra mammor hade som vi umgicks med då). Men däremot blev det lite tungt när han började bli lite äldre och man fick häva för att svänga? funderar därför på Kronan DuoS som har svängbara framhjul - men det finns ju sååå mycket att välja på så det är inte lätt!! :)
Jag är inte jätteduktig på detta med grupper på FB men om någon av er vill skapa en grupp för oss GBG'are så är jag gärna med. Tycker inte den behöver vara hemlig va? Vissa som är gravida söker nog grupper på FB innan de kollar upp FL..? Spännande