Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Med andra barnet kunde vi känna sparkarna på utsidan av magen redan i vecka 16 :)
Längtar tills man kan känna den här lilla krabaten! Är i vecka 11+5 så dröjer väl några veckor till.
Går in i v.14 imorgon och jag har de senaste dagarna känt lite fisksprattel som jag är ganska säker på är bebisen, men det hade jag aldrig fattat om det vore mitt första barn så de är inte alls starka och tydliga, och inte heller varje dag - längtar tills de buffar där inifrån varje dag! :)
Väntar första barnet med bf 4 oktober! Gjorde testet sent, var i vecka 12, men hade anat att det var något som pågick i kroppen. Är i slutet av vecka 15 nu. Mådde illa och var trött under tredje månaden men är bättre nu.
Har känt en kittlande känsla frekvent i några dagar samt tryck på specifika ställen lite då och då, så häftigt ????
Hej,
Jag hoppar in i den här tråden (säkert sist av alla), är ny här på Familjeliv. Jag väntar mitt första barn i oktober, bor i Göteborg.
Ser fram emot att följa era inlägg och lära känna andra blivande mammor ????
Väntar första barnet med bf 4 oktober! Gjorde testet sent, var i vecka 12, men hade anat att det var något som pågick i kroppen. Är i slutet av vecka 15 nu. Mådde illa och var trött under tredje månaden men är bättre nu.
Har känt en kittlande känsla frekvent i några dagar samt tryck på specifika ställen lite då och då, så häftigt ????
Vad kul! Visst är det spännande!!?:) Vilket datum är du beräknad? Jag läste att det finns en grupp på fb för de som bor i Göteborg och ska föda i höst, är du medlem där? :)
Hejsan, jag är också från Göteborg och väntar första barnet :) .
Någon måste ju va sist ibland ;)
Nu behöver jag er hjälp 10+6 idag o helvetisk smärta i magen, inget blod eller så, kan det vara gaser? Har varit väldigt trög i magen o svårt o få tömma tarmen. Har så ont så jag mår illa o tänker att ger det sig inte snart måste jag ju åka in men skulle va lite pinsamt om det "bara" är gaser o magen som krånglar...
Nu behöver jag er hjälp 10+6 idag o helvetisk smärta i magen, inget blod eller så, kan det vara gaser? Har varit väldigt trög i magen o svårt o få tömma tarmen. Har så ont så jag mår illa o tänker att ger det sig inte snart måste jag ju åka in men skulle va lite pinsamt om det "bara" är gaser o magen som krånglar...