Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Vad kul! Visst är det spännande!!?:) Vilket datum är du beräknad? Jag läste att det finns en grupp på fb för de som bor i Göteborg och ska föda i höst, är du medlem där? :)
Vad kul! Visst är det spännande!!?:) Vilket datum är du beräknad? Jag läste att det finns en grupp på fb för de som bor i Göteborg och ska föda i höst, är du medlem där? :)
Jag har gjort en grupp för göteborgare nu. Alla som föder 2015 kan va med :) . Den är hemlig just nu så ni som vill vara med kan skriva till mig här på familjeliv :) . Tyvärr så kan ni inte mejla mig för min mejl år mitt för och efternamn .
Jag är inte jätteduktig på detta med grupper på FB men om någon av er vill skapa en grupp för oss GBG'are så är jag gärna med. Tycker inte den behöver vara hemlig va? Vissa som är gravida söker nog grupper på FB innan de kollar upp FL..? Spännande
Jag har gjort en grupp för göteborgare nu. Alla som föder 2015 kan va med :) . Den är hemlig just nu så ni som vill vara med kan skriva till mig här på familjeliv :) . Tyvärr så kan ni inte mejla mig för min mejl år mitt för och efternamn .
Hej! Tänkte höra om det är någon som börjat fundera över havandeskapspenning och så?
Tänker ni ansöka om det, hur långt innan förlossningen önskar ni gå hemma och hur mycket får man ut? Det står att summan är 80% av din lön delat på 365. Hänger inte med där. Det blir ju hur lite som helst i så fall.
Havandeskapspenningen rör väl inte ens mammadagar utan är väl utöver dem?
Hej! Tänkte höra om det är någon som börjat fundera över havandeskapspenning och så?
Tänker ni ansöka om det, hur långt innan förlossningen önskar ni gå hemma och hur mycket får man ut? Det står att summan är 80% av din lön delat på 365. Hänger inte med där. Det blir ju hur lite som helst i så fall.
Havandeskapspenningen rör väl inte ens mammadagar utan är väl utöver dem?
Jag är beräknad den 28.
Vet inte om någon gjorde gruppen för göteborgare. Men det finns en för hela Sverige som en tjej har gjort. Om du skriver meddelande till mig med ditt namn på fb så lägger jag till dig som vän och bjuder in dig i den gruppen :) . Den är hemlig just nu ;)
Jag bor också i Göteborg (Linnéstan). Vi väntar andra barnet. Vår son blir fyra år i maj, så detta syskonet är väldigt efterlängtat. Hänger mest i de facebookgrupper som finns just nu, men är inte med i någon för göteborgare. Hojta gärna till om du vet hur man kan gå med. Hade varit kul om vi kund samlas och kanske ses några stycken när det närmar sig :)