Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Ni som inte blir sjukskrivna etc, hur länge innan bf slutar ni jobba?
Hallå :) har bf den 11:e oktober och det går inte att beskriva hur segt det här börjar bli! Varje dag känns som en evighet och man letar små tecken på att förlossningen är g hela tiden... Lilltjejen verkar trivas där inne, sparkar för fullt, mindre roligt för mig när det känns som att mina revben ska gå av eller när det känns som hon bokstavligen ska gräva sig ut ur underlivet haha.
Vad sjutton gör ni om dagarna för att tiden ska gå snabbare? Jag har slut på idéer :(
Jag slutar en vecka innan men ångrar lite att jag inte tog längre tid före... Känner mig så slut och är så mycket man vill hinna innan
Hallå :) har bf den 11:e oktober och det går inte att beskriva hur segt det här börjar bli! Varje dag känns som en evighet och man letar små tecken på att förlossningen är g hela tiden... Lilltjejen verkar trivas där inne, sparkar för fullt, mindre roligt för mig när det känns som att mina revben ska gå av eller när det känns som hon bokstavligen ska gräva sig ut ur underlivet haha.
Vad sjutton gör ni om dagarna för att tiden ska gå snabbare? Jag har slut på idéer :(
Jag har en 15månaders att springa efter, så mina dagar är fulla. 
Jag har dock problem med ryggen, vilket gör att jag ofta måste lämna över mycket av barnhanteringen på min man (som är hemma just nu, lyx!) och jag får sitta eller ligga och vila. För att få tiden att gå läser jag, hantverkar och skapar eller slösurfar på FL. Men det är drygt ibland!