Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Är på bf-3 idag. Har senaste dagarna haft lite molvärk och småonda sd på kvällarna men inget mer än så tyvärr. Vill så gärna att bebis ska komma den här veckan!!
Får inte sova, han är så aktiv på natten och trycker på min blåsa (och så har det suttit sig i huvudet på mig) att jag är uppe en gång i timmen och kissar :(!!
Detta mellan 23-05. Sedan brukar jag få sova till 08 i ett sträck och då sover jag fantastiskt skönt (bebis sover då?), för att sedan behöva gå på toa igen och sen somnar jag om till 10 ca.
Bara att vänja sig förstås, men en gång i timmen nu när man verkligen vill vila upp sig är ingen höjdare.
Sen har jag massor av energi på dagen pch kan pyssla med det ena och det andra. Tills att ryggen säger stopp, men själva energin är det inget fel på
En vecka över idag.. Någon mer som känner igen sig? :-P
Någon mer än jag som läcker mycket mjölk?? Inte några droppar som kommer utan det kan verkligen rinna och bli en pöl i sängen... Speciellt om jag ligger på sidan. Känner mig som en ofräsch mjölkmaskin haha :(
Haha det där känner man igen! Så jobbigt att få 10 samtal om dagen där folk frågar "känner du något än, har det hänt något än" osv... Vet att dom bara bryr sig, men börjar bli lite jobbigt nu när man själv är så otålig
Haha det där känner man igen! Så jobbigt att få 10 samtal om dagen där folk frågar "känner du något än, har det hänt något än" osv... Vet att dom bara bryr sig, men börjar bli lite jobbigt nu när man själv är så otålig
Min lille pojke kom igår på BF-4.
Kände lindriga förvärkar till och från under hela förmiddagen för att sen komma igång ordentligt vid 15 och 19:04 var han ute :)
Hade på många sätt en toppenförlossning och väntar nu på att få komma hem från BB :)
Jag fick som lindriga förvärkar med första och kände en oro i kroppen som jag inte hade känt tidigare. Sedan var jag inne hos bm på bokat besök och hon konstaterade då att jag befann mig i latensfasen.