Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Grattis till alla er som fått era små underverk. Har inte skrivit så mkt men läst hur ni har det. Jag har inte bf förrän 28/100, så det lämna som en evighet. Yngsta sonen kom dock 36+2 så det känns som övertid redan nu. Gör precis som alla andra, letar tecken på att något ska vara på gång. Hittar tyvärr inte mkt som talar för det. Enda trösten är väl att jag aldrig tidigare heller just kännt något innan utan det har satt igång iallafall. Ska till bm idag, hade SF mått 35 i 34+6, och Hon tyckte det var lite stort. Idag 37+0. Vad hade ni andra i 37+0?
34 tror jag...
Grattis till alla er som fått era små underverk. Har inte skrivit så mkt men läst hur ni har det. Jag har inte bf förrän 28/100, så det lämna som en evighet. Yngsta sonen kom dock 36+2 så det känns som övertid redan nu. Gör precis som alla andra, letar tecken på att något ska vara på gång. Hittar tyvärr inte mkt som talar för det. Enda trösten är väl att jag aldrig tidigare heller just kännt något innan utan det har satt igång iallafall. Ska till bm idag, hade SF mått 35 i 34+6, och Hon tyckte det var lite stort. Idag 37+0. Vad hade ni andra i 37+0?
Vad äter ni? Själv försöker jag äta som vanligt men skulle behöva idéer på mer lättsmält mat, gärna flytande näringsrikt, har så mycket halsbränna o kräks när jag äter för "tung" mat, underlättar ju inte att liten i magen rör sig konstant. Måste få i mig så mycket näring som möjlig oxå så hon växer ordentligt :)
Vad äter ni? Själv försöker jag äta som vanligt men skulle behöva idéer på mer lättsmält mat, gärna flytande näringsrikt, har så mycket halsbränna o kräks när jag äter för "tung" mat, underlättar ju inte att liten i magen rör sig konstant. Måste få i mig så mycket näring som möjlig oxå så hon växer ordentligt :)
4830 ska det vara haha
Var hos BM igår och hade gått från 33 till 35 i sf-mått på två veckor. Igår var jag i 39+3.
Trodde inte jag skulle ha växt så, för känns inte som magen blivit större men tydligen så
Vår pojk är fortfarande inte fixerad utan rörlig. Så startar det med vattenavgång ska jag åka in direkt.
Tillbaka från bm. Hade nu SF mått 36 i v 37+0 så det har inte dragit iväg utan hon följer sin kurva. Låg fortfarande högt och rörligt och vid vattensvgång skulle jag också åka in direkt så inte andra kroppsdelar eller navelsträng gled ut först...
Jag var hos bm igår i 39+3, sf-måttet var mellan 35-36 sa hon. Kurvan hade planats ut lite så jag har för mig jag ligger mitt på den heldragna linjen från att ha varit strax över innan. Men nu hade lillebror åkt ner lite och huvudet var inte rörligt längre utan ruckbart. Tror inte han kommer fixera sig heller...
Undrar när det ska sätta igång tänker jag... Det är så spännande och varje dag som går nu känns ju som en besvikelse nästan. Ska man gå över nu med andra barnet bara för det liksom...