Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Men oj vad jobbigt det lät, stort grattis iaf! Men över 8 kg???? Det har jag nog aldrig hört innan. ...
Ccvd: Grattis till pojken. Himmel 8 kg. Har faktiskt heller aldrig hört om en så stor bebis tidigare
Tur allt gick väl till slut iaf.
Är det någon annan som blivit väldigt hungrig? Jag är på BF+2 och sedan igår kväll är jag helt sjukt hungrig! Efter måltiden är jag väldigt mätt för att en kvart senare hålla på att dö av hunger.. Kan det vara kroppen som vill lagra inför en stundande förlossning eller är det lillpojken i magen som är extra hungrig nu tro?!
Jag har med känt av en ökad hunger och framförallt sötsug. Dricker gärna mjölk och chokladmjölk är toppen. Mycket clementiner blir det med. Jag tror det mest beror på att man ska lagra upp inför det som komma ska.
Har ni några cravings?
Oregelbundna värkar/förvärkar igår från 13.30-16.30 därefter regelbundet med 3-4 st på 10-12 min. Ringde förlossningen för att höra lite. Eftersom de inte slutat upp med Alvedon så antog jag att det var på G. Men icke, vid 22.30 var allt borta :-S sen en orolig natt med 3 åringen som en koala på ryggen. Ska försöka vila lite nu när hon och stora tjejen är iväg dagis/skola.
Clementiner/satsumas, plommon, päron, Nutella, äppeljuice, choklad, is... Typ allt som är uppfräschande, alternativt chokladigt :P
Vilken historia! Den låter onekligen jobbig. Men grattis till bebisen! Tänk att han kunde bli så stor! Kunde inte bm uppskattat det tidigare? Jag tycker att du borde blivit igångsatt för länge sen, mtp på barnets storlek.
Jaha det lät ju lite mer normalt:)
4830 ska det vara haha
4830 ska det vara haha