Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Har ni som fått känt av bebisens rörelser mellan värkarna?
Hej!
Bf +10 här också. Var på sista bm -besöket idag och medan jag väntade gick en del av slemproppen. Tredje graviditeten och det här var första gången jag såg den. Blev alldeles lycklig
Jag bad om hinnsvepning och då fick jag veta att jag var öppen 3-4 cm. Helt sjukt! Då har förvärkarna gjort lite nytta iaf. Nu är jag jättenervös för att det ska bli en supersnabb förlossning. Tänk om jag slipper igångsättning den här gången! !!!
Hej på er! Var ett tag sedan jag skrev nu men jag ville bara säga grattis till alla nya små underverk och lycka till alla ni som har första mötet framför er!
Lilla Runa är snart en månad redan och vardagen rullar på med 4 barn och en sambo som bara är hemma på helgerna. 
Var hos bm idag och fick en hinnsvepning. Än så länge verkar den inte gjort något skillnad. Hade en halvfast tapp som va lite framåtriktad och 3 cm, va öppen 3 cm dock. Nu får vi se om han vill komma snart. Vecka 41+0 idag
Ok, hur var det vid förvärkarns? Kände du rörelser då?
Det låter som att det är på gång nu för flera av er. Spännande! Lycka till
Skogisen: Hur går det för dig? Jag kände rörelser precis som vanligt mellan förvärkarna, han var lika livlig som vanligt. När jag ringde förlossningen frågade de särskilt om jag kände av bebisens rörelser, så det ska man göra. Ring in om du är osäker eller orolig! Även inne på fl höll BM på och puttade på magen för att få reaktion och jag fick dricka isvatten för att få bättre gensvar så att han verkligen mådde bra under värkarna.