Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Åh vad ont det gör!! Vart uppe och gått lite men alltså i jämförelse att läka efter en vaginal normal förlossning så är detta värre, fast jag är piggare så har jag mer ont.
Jag kom in samtidigt som en annan kvinna och hon hade värkar de luxe. Syntes på henne hur ont de gjorde som i att hon vek sig dubbel och grät hejdlöst. Och vad gör hennes man? När vi kliver in i hissen så trycker han till en knapp så vi måste åka ner i källarplan först, då led jag med henne. Min sambo konstaterade att jag hade skällt på honom om det varit vi och jag hade haft de värkarna.. får nog ge han rätt där
Jag hoppas det ska dra igång för alla nu så ni slipper gå mer på övertid.
Vattnet gick for mig igar kvall nar jag hade gatt och lagt mig. Ringde sjukhuset och de bad mig komma in for ett ctg. Tog en snabb dusch Sen akte vi. Allt var bra sa vi akte hem igen. Pa grund Av infektionsrisk for bebisen satter de igang en Har efter 24 timmar (vet inte om de gor samma i Sverige?) sa hander inget under dagen ska jag aka in igen ikvall vid 22-tiden och bli igangsatt. Kanns Konstigt att veta men samtidigt skont att kunna planera. Kanner inte mycket nu, lite molande vark mest. Ska forsoka sova en stund snart tankte jag. Far val se hur det gar. Grattis till alla som fatt och lycka till ni som ar kvar! Kanske min lilla tjej tittar ut imorgon pa BF :)
Vattnet gick for mig igar kvall nar jag hade gatt och lagt mig. Ringde sjukhuset och de bad mig komma in for ett ctg. Tog en snabb dusch Sen akte vi. Allt var bra sa vi akte hem igen. Pa grund Av infektionsrisk for bebisen satter de igang en Har efter 24 timmar (vet inte om de gor samma i Sverige?) sa hander inget under dagen ska jag aka in igen ikvall vid 22-tiden och bli igangsatt. Kanns Konstigt att veta men samtidigt skont att kunna planera. Kanner inte mycket nu, lite molande vark mest. Ska forsoka sova en stund snart tankte jag. Far val se hur det gar. Grattis till alla som fatt och lycka till ni som ar kvar! Kanske min lilla tjej tittar ut imorgon pa BF :)
Hur är det för alla idag? Själv har jag sovit, gick en timme med hundarna i morse sen soffan exakt hela dagen :)
Hur är det för alla idag? Själv har jag sovit, gick en timme med hundarna i morse sen soffan exakt hela dagen :)
Hej!
Jag ska precis börja fotografera förlossningar och letar därför efter gravida i Sundsvall som är intresserade av att få sin förlossning förevigad.
Varje förlossning är unik och likaså varje individs önskemål inför sin förlossning. Jag kommer att bemöta er med största hänsyn, respekt och värme. Naturligtvis utformas hela fotograferingen utifrån era önskemål och jag kommer att vara mycket lyhörd.
Jag har erfarenhet av dokumentärt och personligt berättande och är utbildad fotograf.
Till en början kommer jag att göra det här kostnadsfritt för att bygga upp min portfolio. Till er jag fotograferar kommer jag att leverera redigerade bilder digitalt, i god kvalité så att ni själva kan beställa papperskopior. Vill ni beställa genom mig så går det självklart också bra.
Om du vill ha mer information, eller är intresserad av att bli fotograferad så tveka inte att höra av dig.
Jag hoppas att vi hörs!
Zanna Nordqvist
[email protected]
0760805509
Facebook: Zanna Nordqvist
Instagram: zanna.nordqvist
Sömnbrist plus hormoner, blandat med att jag är en väldigt känslig person, är en riktigt härlig kombination. Jag är extremt tacksam över 10-dagarna! Det är så skönt att sambon är hemma och kan dela bördan med mig! Eftersom jag dessutom delammar så matar han också. Jätteskönt att han kan ta nattmatningen när jag känner mig helt slut! Vi har förvisso bara haft fyra dagar hemma nu, jag antar att det blir lättare med tiden.