• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • ummsumaya
    MissMs skrev 2015-02-12 19:48:29 följande:
    vilken mvc blev det? :)

Har kollat runt lite och hört bra om Mama mia, så tänkte ringa nästa vecka, känns så tidigt nu.. (6+2)
    Har gått hos mamma mia. Dem är väldigt bra..
  • ummsumaya
    MissMs skrev 2015-02-12 19:57:32 följande:
    Aha, trodde man kunde ringa direkt till Mama mia och skriva in sig, ser ut som det på hemsidan..
    men ringde du vårdcentralen då? för isåfall får jag också granen, då jag bor i rörsjöstaden.
    Jag ringde och blev inskriven utan problem. Varför skulle man inte kunna det`?
  • MissMs
    ummsumaya skrev 2015-02-12 20:00:27 följande:
    Va bra.... :) Då ska jag ringa dem nästa vecka! 
  • Marsvensson

Ja det kan man säkert :p vet inget om det :p jag visste ej var jag skulle ringa så sökte på barnmorska Malmö så kom jag in på region Skånes hemsida tror jag så ringde jag bara så sa hon att jag skulle till granen och träffa en barnmorska där för hälsosamtal den 23, sen får man datum för inskrivningen efter :)

MissMs skrev 2015-02-12 19:57:32 följande:

Aha, trodde man kunde ringa direkt till Mama mia och skriva in sig, ser ut som det på hemsidan..

men ringde du vårdcentralen då? för isåfall får jag också granen, då jag bor i rörsjöstaden.

• Marsvensson

Jag har ju tid den 23 , på granen på värnhem, kan man bara ringa och byta till mama Mia ?:)

• Marsvensson

Fast ja jag har ju redan fått tid den 23 feb så får ju se hur det är på granen först :p bara får jag byta :)

• villbildafamilj
    Mirjam91 skrev 2015-02-12 14:56:03 följande:
    Det låter ju inte rätt. Jag kunde söka på den. Hitta den och se medlemmarna i alla gall :) Den är ju bara sluten, inte hemlig..
    Det finns även en som heter gravid med bf i oktober 2015, som också är helt hemlig som man måste bli inbjuden till! :) 
  • myone
    Shibby skrev 2015-02-12 16:23:53 följande:
    Helt hemlig, skicka mailadress till mig om du vill vara med så bjuder jag in
    Har provat att skicka till dig igen nu
  • myone
    villbildafamilj skrev 2015-02-12 22:39:52 följande:
    Det finns även en som heter gravid med bf i oktober 2015, som också är helt hemlig som man måste bli inbjuden till! :) 
    Är det du som släpper in i den gruppen? Eller vem kontaktar man?
  • corran
    Floffeen skrev 2015-02-12 19:31:56 följande:

lämnar tyvärr gruppen och önskar er alla lycka till :)

Nej så tråkigt! :(  kram
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015