• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • corran
    villbildafamilj skrev 2015-02-12 22:39:52 följande:
    Det finns även en som heter gravid med bf i oktober 2015, som också är helt hemlig som man måste bli inbjuden till! :) 
    Den vill jag va med i, vem kontaktar man? :)
  • Virran

Hej!
    Plussat och har BF 22 okt. Vill gärna vara med i en grupp... ser att det finns en hemlig grupp, kan man bli inbjuden?? 

• Shibby

Ni som vill vara med i facebook gruppen för höstbebisar 2015 (helt hemlig grupp) kan skicka er mail (som är kopplad till facebook) till mig så skickar jag en inbjudan. Den kommer då till er mail Glad

• kallemaja

Får jag bara fråga varför startar ni Facebook grupp? Då ser ju alla vem man är?

Varför kan man inte skriva här?

• villbildafamilj
    myone skrev 2015-02-12 23:21:53 följande:

Är det du som släpper in i den gruppen? Eller vem kontaktar man?

corran skrev 2015-02-13 08:49:28 följande:

Den vill jag va med i, vem kontaktar man? :)

Skicka ett privat meddelande till Minna Holi att ni vill vara med i gruppen.
  • Shibby
    kallemaja skrev 2015-02-13 09:29:20 följande:

Får jag bara fråga varför startar ni Facebook grupp? Då ser ju alla vem man är?

Varför kan man inte skriva här?

Jag startade en facebook grupp för att någon nämnde det tidigare och flera var intresserade. Tror att en anledning är att det är lättare att hålla kontakt via facebook och mobilen eftersom FL inte är optimalt Tungan ute
  • Lemon

Hur mår ni allihopa?
    Jag har verkligen ändrat rutiner. Somnar vid 9 varje kväll och vaknar alltid 5.30-06. Och jag som annars gärna ligger och sover till 9-10 om jag är ledig! =)

Illamåendet brukar komma vid lunchtid och eftermiddagen och brösten är svullna. Annars har jag inte så många andra symptom.

Jag väntar fortfarande på att barnmorskan ska ringa upp mig. Ringt dit varje dag för att försöka nå dem men kommer bara till telefonsvar. Lämnat meddelande en gång för att inte verka allt för efterhängsen ;)

Ska man kanske ge upp och ringa någon annanstans istället?

• Marie14

Jag har börjat må illa massa efter jag ätit. någon med samma? någon som vet varför? i vecka 6.

• Shibby
    Marie14 skrev 2015-02-13 13:00:07 följande:

Jag har börjat må illa massa efter jag ätit. någon med samma? någon som vet varför? i vecka 6.

Jag mår också illa när jag ätit, framförallt middag! 
    Men glass funkar att äta typ hur mycket som helst för min del... haha 
  • Marie14
    Shibby skrev 2015-02-13 13:36:52 följande:
    Jag mår också illa när jag ätit, framförallt middag! 
    Men glass funkar att äta typ hur mycket som helst för min del... haha 
    Haha, jo, när jag inte kan eller vill äta något så blir det en GB sandwich. Bra för magen. bra för gravidhumöret.
    Villken vecka är du i?
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015