Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej!
Plussat och har BF 22 okt. Vill gärna vara med i en grupp... ser att det finns en hemlig grupp, kan man bli inbjuden??
Ni som vill vara med i facebook gruppen för höstbebisar 2015 (helt hemlig grupp) kan skicka er mail (som är kopplad till facebook) till mig så skickar jag en inbjudan. Den kommer då till er mail 
Får jag bara fråga varför startar ni Facebook grupp? Då ser ju alla vem man är?
Varför kan man inte skriva här?
Är det du som släpper in i den gruppen? Eller vem kontaktar man?
Den vill jag va med i, vem kontaktar man? :)
Får jag bara fråga varför startar ni Facebook grupp? Då ser ju alla vem man är?
Varför kan man inte skriva här?
Hur mår ni allihopa?
Jag har verkligen ändrat rutiner. Somnar vid 9 varje kväll och vaknar alltid 5.30-06. Och jag som annars gärna ligger och sover till 9-10 om jag är ledig! =)
Illamåendet brukar komma vid lunchtid och eftermiddagen och brösten är svullna. Annars har jag inte så många andra symptom.
Jag väntar fortfarande på att barnmorskan ska ringa upp mig. Ringt dit varje dag för att försöka nå dem men kommer bara till telefonsvar. Lämnat meddelande en gång för att inte verka allt för efterhängsen ;)
Ska man kanske ge upp och ringa någon annanstans istället?
Jag har börjat må illa massa efter jag ätit. någon med samma? någon som vet varför? i vecka 6.
Jag har börjat må illa massa efter jag ätit. någon med samma? någon som vet varför? i vecka 6.