Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
barntotal.se/cat/aktuellt-gravid/vrigt61/fr-mycket-trning-kar-risken-fr-missfall
En till, lite mer kortfattad artikel om ämnet...
Springa mer än 75 min per vecka = 4 ggr högre missfallsrisk.
"Gång" mer än 75 min per vecka = 2 ggr högre missgallsrisk.
Var i dag på tidigt ul och blev helt knäckt. Inget foster syntes, bara gula säcken. Han var osäker på om jag hade kommit mycket kortare än jag trodde själv eller om det inte utvecklades. Så nu får jag vänta 2 veckor för att se vad som händer ... Vill bara lägga mig ner och gråta
man får vara ledsen. Var i dag på tidigt ul och blev helt knäckt. Inget foster syntes, bara gula säcken. Han var osäker på om jag hade kommit mycket kortare än jag trodde själv eller om det inte utvecklades. Så nu får jag vänta 2 veckor för att se vad som händer ... Vill bara lägga mig ner och gråta
Hur tänker ni kring kost och vitaminer? Äter ni något speciellt eller tar kosttillskott?
Äter ni folsyratabletter och hur länge ska man äta dessa?
Jag åt inte de i min förra graviditet och börjar nästan misstänka att de är de som får mig att må så himla illa konstant? Kan de inverka?
Tack. Hur skall man kunna vänta två veckor med att få ett besked?? Det här är det värsta jag har varit med om, har aldrig haft mf som jag vet om och vi har längtat ett år på det här
Tack. Hur skall man kunna vänta två veckor med att få ett besked?? Det här är det värsta jag har varit med om, har aldrig haft mf som jag vet om och vi har längtat ett år på det här
Men fy vad jobbigt ;(.. Vilken vecka tror du att du är i ? Hoppas verkligen allt går bra om 2 veckor.. Håller tummarna för dig!!!!!!
Var i dag på tidigt ul och blev helt knäckt. Inget foster syntes, bara gula säcken. Han var osäker på om jag hade kommit mycket kortare än jag trodde själv eller om det inte utvecklades. Så nu får jag vänta 2 veckor för att se vad som händer ... Vill bara lägga mig ner och gråta
Om man räknar efter sista mens så går jag in i vecka 8 i dag (7+0) hoppas det är så att det bara inte syns än....