• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Shibby
    Marie14 skrev 2015-02-13 15:19:49 följande:
    Haha, jo, när jag inte kan eller vill äta något så blir det en GB sandwich. Bra för magen. bra för gravidhumöret.
    Villken vecka är du i?
    Haha ja, men riktigt gräddigt ska det smaka! Skrattande
    Är i vecka 8, men har haft såhär från början att jag mått illa när jag varit mätt.. nu har det blivit värre sista veckan att jag knappt kan äta mer än en halv portion typ sen håller jag på att spy Obestämd
  • Lemon
    Marie14 skrev 2015-02-13 13:00:07 följande:

Jag har börjat må illa massa efter jag ätit. någon med samma? någon som vet varför? i vecka 6.

Jag har tvärtom. Blir illamående precis innan jag ätit men när jag väl ätit något så lugnar det ner sig. Har märkt att choklad och citronvatten funkar bra mot mitt illamående :)
  • corran
    villbildafamilj skrev 2015-02-13 10:34:12 följande:
    corran skrev 2015-02-13 08:49:28 följande:

Den vill jag va med i, vem kontaktar man? :)

Skicka ett privat meddelande till Minna Holi att ni vill vara med i gruppen.
    Skrivit till henne men hon svarar inte. Kan inte du lägga till mig då om jag skickar min mailadress på pm? :)
  • Mira14

Är det någon här som kommer att köpa en Stokke säng? Jag är lite kluven, en säng man kan förflytta mellan rum som Stokke eller Troll Royal.. Båda är fina men frågan är vad som är bäst. Vi har åtminstone en tanke om att lära h*n att sova i egen säng på en gång, men vi får väl se hur det blir

Det är lång tid kvar men jag kan inte låta bli att planera! Är det bara jag som är så knäpp?

• LittleJag

Jag plussade idag bim -2 och har bf 21 oktober enligt en app :) jag e 30 och bor i Stockholm :)

• kallemaja

Grattis!

Men om du är bim -2 så borde väl bf vara 24:e okt?

LittleJag skrev 2015-02-13 22:09:27 följande:

Jag plussade idag bim -2 och har bf 21 oktober enligt en app :) jag e 30 och bor i Stockholm :)

• Fru Hermelin

Hej på er. Tror jag vågar mig in här nu. Har fått svaga men tydliga streck på TL-stickor i några dagar nu. Testade med ett CB plus idag och det var rätt otvetydigt!

Är 30 år, bor i Sthlm men flyttar sannolikt till Växjö nästa vår/sommar. Har en dotter född -10, så detta blir barn nr 2. Bf 21/10 enligt appen!

• Längtan efter ett syskon

Magen v 8+1 lite svullen el vad tycker ni? Trådens första magbild :)

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015