Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

Jag har börjat må illa massa efter jag ätit. någon med samma? någon som vet varför? i vecka 6.
Den vill jag va med i, vem kontaktar man? :)
Är det någon här som kommer att köpa en Stokke säng? Jag är lite kluven, en säng man kan förflytta mellan rum som Stokke eller Troll Royal.. Båda är fina men frågan är vad som är bäst. Vi har åtminstone en tanke om att lära h*n att sova i egen säng på en gång, men vi får väl se hur det blir
Det är lång tid kvar men jag kan inte låta bli att planera! Är det bara jag som är så knäpp?
Jag plussade idag bim -2 och har bf 21 oktober enligt en app :) jag e 30 och bor i Stockholm :)
Grattis!
Men om du är bim -2 så borde väl bf vara 24:e okt?
Jag plussade idag bim -2 och har bf 21 oktober enligt en app :) jag e 30 och bor i Stockholm :)
Sista mensen började 14 januari så då tyckte appen det :) men oktober iaf ;)
Hej på er. Tror jag vågar mig in här nu. Har fått svaga men tydliga streck på TL-stickor i några dagar nu. Testade med ett CB plus idag och det var rätt otvetydigt!
Är 30 år, bor i Sthlm men flyttar sannolikt till Växjö nästa vår/sommar. Har en dotter född -10, så detta blir barn nr 2. Bf 21/10 enligt appen! 
Magen v 8+1 lite svullen el vad tycker ni? Trådens första magbild :)