Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Idag var jag ute och sprang för första gången sedan jag plussade och det kändes riktigt skönt. Illamåendet la sig under löpturen! Jag trodde man skulle ta det lugnt med just löpning men på inskrivningen såg hon förvånat på mig och sa "ut och spring" och "det är väl klart du ska springa". Hon menade att kroppen alltid säger ifrån om det inte är bra vilket kändes skönt att höra. Jag bävade för att ta upp det när min sambo var med för han är lite nojig och gammaldags så det var skönt att barnmorskan var så avslappnad till träning
Dock vågar jag inte köra på med militärträningen.. Trots att hon tyckte det men nej, där går gränsen till vad jag klarar av just nu
Hej!
Jag och min sambo plussade för två dagar sen :) Jag tog ut p-staven i december (efter 8 år..) och det gick tydligen väldigt snabbt att blir gravid. Hade ställt in mig på flera månader, men jag hann bara få en mens. Enligt utifrån uträknaren har jag BF 14 oktober och är nu i v6. Det blir en bra födelsedagspresent eftersom jag själv är ett oktoberbarn :)
Vad har ni andra för symtom? Jag har ont i brösten, "mensvärk" och har mått illa senaste dagarna. Dessa symtom har jag haft sen 1-2 veckor tillbaka.
Hur gör man nu? När ska man skriva in sig? :)
Hejsan!
Hoppar in här (tror att jag skrivit här tidigare men har inte varit aktiv på ett tag)
Angående symtom alltså! Det står överallt att ett äpple om dagen räcker som "extra" mat just nu, men jag är hungrig hela tiden! 30 min efter att vi ätit middag står jag där i köket igen och letar efter mer mat.
Inatt vaknade jag kl 03:30 och åt en hel skål med gröt. kl 05:00 var det dags igen och då blev det en skål med yoghurt och ett gäng ostskivor.
Det här med 1 äpple, fungerar alltså inte på mig kan man säga.
Någon annan som känner igen sig? :)
Någon som vill lägga till mig på fb gropen? ????
Vad många vi verkar vara som väntar oktober barn :) jag är gärna med i fbgrupp, men då det är så nytt och vi inte berättat för nån så håller jsg mej här nu i början ! Bf lista hade varit kul !
Hoppar väl in här
Jag plussade för någon vecka sen eller 2. BF runt 10 oktober.
Detta blir 5:e barnet och helt oplanerat.
Mår illa jämt känns det som och bara äter och äter. Tyckte min 4:e var den värsta men den här är nog den värsta
Hej på er,
Hoppar in här jag med. Plusade i fredags så helt nytt. Dock så har jag nästan inga symptom alls förutom den dagen jag plusade så var det lite molvärk i tjejmagen. Dock så sover jag väldigt illa och vaknar 02.00 o inte kan typ somna om. Är dock bara 4+3 änligt appen. Kanske tidigigt ännu. Min förra graviditet var hemsk med typ illamående från v 6 till slutet. Hoppas inte på samma.
Hjälp tjejer! Borde jag vara orolig att jag inte har några symptom alls eller??? När kom symptomen för er?
Hej ! Gjorde två positiva test i helgen. Det är vårt första barn och jag vill att tiden ska gå fort ! Är lite frustrerad för jag har inte stenkoll på vilken vecka jag är i. Min senaste mens fick jag med hjälp av pergotime på nyårsafton, så då borde jag vara i v7 men clear blue säger att jag är i vecka 4-5. Hoppas jag kan göra tidigt väl för att få veta ungefär vilken vecka jag är i.
Hej! Får man vara med här? Jag och min sambo Plussade igår och vätar en liten 21/10 om allt går som det ska! :D