Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Har idag inget illamående. Har haft det ett par dagar nu. Dock är jag fortfarande väldigt trött och ömma bröst. Varierar illamåendet för er med? (V.7+2) idag.
Jag själv är fruktansvärt trött, har aldrig varit såhär trött som jag nu varit varje dag i 3 veckor, riktigt jobbigt:/ plus ja brösten är mycket större och ömmar , sen är jag mer kissig och rätt svullen om magen :p är i v 7(6+2)
Har idag inget illamående. Har haft det ett par dagar nu. Dock är jag fortfarande väldigt trött och ömma bröst. Varierar illamåendet för er med? (V.7+2) idag.
Jag hoppar också in här då! Plussade i tisdags, och bf blir 23 oktober :) Fick MA för drygt 4 månader så klart oron finns där, men försöker se positivt! Ska bli kul att följa er :)
Har en dotter sedan innan som fyller 5 år, och hon tjatar jämt om en lillebror/lillasyster, så ska bli så kul sedan när vi kan berätta :)
Hejsan!
Hoppar in här (tror att jag skrivit här tidigare men har inte varit aktiv på ett tag)
Angående symtom alltså! Det står överallt att ett äpple om dagen räcker som "extra" mat just nu, men jag är hungrig hela tiden! 30 min efter att vi ätit middag står jag där i köket igen och letar efter mer mat.
Inatt vaknade jag kl 03:30 och åt en hel skål med gröt. kl 05:00 var det dags igen och då blev det en skål med yoghurt och ett gäng ostskivor.
Det här med 1 äpple, fungerar alltså inte på mig kan man säga.
Någon annan som känner igen sig? :)
Symptom?
Ja nästan inga ömma bröst. Däremot att det spänner o drar i magen om jag reser mig för hastigt o även när jag ska kissa.
Illamående. Blir värre för var dag. Det är ihållande men kommer o går i styrks. Kräks väl snart vilken dag som helst.
Huvudvärk sen flera dagar.
Blir fort hungrig så det suger i magen. Blir mer illamående då.
Trött!!!!
Cravings: Salmiak!!! Sugen på thai och suchi, färsk sallad o frukt.
Har fått avsmak för mycket bla kaffe. Har inte lyckats sluta snusa helt. Märker dock att snusen gör mig illamående. Ska nog lägga av nu . Däremot lättare sagt än gjort
Jag har sedan igår haft "träningsvärk" långt nere i magen, där jag annars kan känna mensvärk. Men det här känns precis som träningsvärk. Skitjobbigt?! Har inte tränat på det viset så visst borde det vara livmodern som växer eller något? Någon som känner igen sig?