KillBill skrev 2015-02-22 02:31:34 följande:
Nu har ni dessvärre missförstått situationen och det är dags för skämskuddde. De är samerna som ofta drabbas av diskriminering och rasism från svenskar i deras närhet. Att sametingslagen skulle vara rasistisk är ett något som sverigedemokraterna har hittat på. Det är alltså inte på riktigt.
Så var det dags igen..
Du väljer bara att ta för givet att det är på ett visst sätt och sedan agera ut efter detta. Du för en s.k "guillt by association"..
Du vet inte varför jag svarde
oOOo oOOo så som jag gjorde. Du är inte heller intresserad av att ta reda på varför jag svarade som jag gjorde heller. Det syns ju tydligt.
Utan väljer att ta för givet att det är på ett visst sätt och sedan arbetar ut efter det. Och dra dig inte för att sitta och anklaga folk efter dina falska premisser heller.
Det var som en skrev, i en annan tråd. Bara för att man håller med en kommentar/eller kommer med fakta från ena eller andra sidan så betyder det INTE att man gör ett ställningstagande, eller har missförstått.
Du och några andra FL-are som diskuterar EMOT rasismen bör vackert lära er detta.
Hans kommentar om "gasderobsnazister" är
neutralt formulerat och skulle kunna mycket väl läggas in i valfri tråd som handlar om rasism och/eller antirasism.
Så nej jag har inget behov av att ta på någon "skämskudde" bara för att du anser detta.
Dessutom så är det märkligt att DU och andra s.k "antirasister" inte ser er egna bjälke i ögat heller. Ni är lika skickliga på att sitta och döma gruppen efter individen, så som ni sitter och anklar "rasister" (eller SD:are som det blivit så populärt från vänsterpacket att skylla på i dagsläget) för att göra andra för att göra.
Ja jag är väl medveten om att jag skriver detta inlägget med en stor sannolik risk på att få ord och åsikter lagda i munnen från din sida. Du har gjort så för nämligen när du svart mig. Låtit bli att läsa vad som står.