IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Efterlängtad mens idag men mensvärk från helvetet :/ så nu är det dags för omgång nr 2 börjar med spray den 24 april. Känns väldigt långt bort men förhoppningsvis är man snart där :) beräknat äp vecka 22
Jag hoppas att det är som du skriver. Ska jag vänta på ytterligare en mens efter denna då är kanske jag inte hinner med ett FET. Dom har väl semesterstängt jun-aug? Hoppas detta löser sig till det bättre nu. Vi som kämpar så förtjänar det <3
Efterlängtad mens idag men mensvärk från helvetet :/ så nu är det dags för omgång nr 2 börjar med spray den 24 april. Känns väldigt långt bort men förhoppningsvis är man snart där :) beräknat äp vecka 22
Någon som testat akupunktur innan ett FET?
Inte innan FET, men ET. Har kört akupunktur regelbundet i flera månader och det märks stor skillnad på min cykel. Kroppstemperatur har stabiliserats och sista cykeln var "en skolbokskurva". Hoppas så klart att det bidrar positivt i min pågående IVF!
Någon som testat akupunktur innan ett FET?
Jag har precis genomgått vårt första IVF försök som tyvärr inte gick vägen. Mitt råd till er är att låta kroppen vila någon cykel innan ni går på nästa försök. Ni har bara ett fåtal försök att lyckas. Stressa inte iväg med era försök utan gör dem när ni känner att era kroppar är i fas.
Tack så mycket för alla dessa fina ord! Idag känner jag mig redan lite starkare även om tankarna tär på mig just nu.... Tog ett grav.test för säkerhetsskull imorse, visade negativt så nu är det officiellt kört denna gång med..
Jag önskar dig all lycka till på 3e försöket. Jag ska ringa till kliniken efter påskhelgen o höra med dem hur vi ska göra. 3e gången gillt, eller hur?! ???
Kram
Hoppas allt då går som planerat! Hoppas själv på vårt första FET som planeras i maj.