IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Var på VUL idag och hade väldigt många äggblåsor, ca 33 st. Är på gränsen till att bli överstimulerad så fick äggmognadsspruta till Suprefact som ska tas ikväll kl 21 och äggplock på torsdag :)
Så ikväll tar jag sista sprutan HURRA :)
Jäklar! Jag hade 45 blåsor förra gången men klarade mig från överstimulering. Vad har du fått för förhållningsregler?
Suprefact är mildare än ovitrelle, man får det vid risk för ohhs.
Jag ska dricka 3 l vatten per dag, äta mkt protein, lite kolhydrater, extra salt och gå långsamt.
Var på VUL idag och hade väldigt många äggblåsor, ca 33 st. Är på gränsen till att bli överstimulerad så fick äggmognadsspruta till Suprefact som ska tas ikväll kl 21 och äggplock på torsdag :)
Så ikväll tar jag sista sprutan HURRA :)
Någon som vill med på träffar? :)
minbebis.com/blogg/libra/traffar/
Jäklar! Jag hade 45 blåsor förra gången men klarade mig från överstimulering. Vad har du fått för förhållningsregler?
Suprefact är mildare än ovitrelle, man får det vid risk för ohhs.
Jag ska dricka 3 l vatten per dag, äta mkt protein, lite kolhydrater, extra salt och gå långsamt.
Hej gjorde ET i torsdags, mitt tredje. Har tidigare gjort två ET med minus resultat. Denna gång fick vi två till frysen, fick tillbaka ett två dagars embryo.
Hej gjorde ET i torsdags, mitt tredje. Har tidigare gjort två ET med minus resultat. Denna gång fick vi två till frysen, fick tillbaka ett två dagars embryo.
Överlevde äggplocket. 19 ägg ut, trots mildare stimulering. De odlar blastocyst så ET på måndag. Intressant att se om kvaliteten är bättre på menopur mot gonal-f.
Fick intravenös antibiotika och en penicillinkur eftersom de stuckit mig så mycket. Lite öm men annars ok!