• Gweny

IVF 2015 Mars - April

Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.

Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?

• Svar på tråden IVF 2015 Mars - April
  • Elfia
    Bergamott83 skrev 2015-04-05 18:50:38 följande:

På tisdag är det testdagen men jag vet ju redan resultatet. Det blev inget till frysen heller så nu är det bara att börja om från början med äggandet.

Glad påsk på er fina gruppen.

Hoppas att du får en positiv överraskning på Stickan på tisdag :)

Blev ett minus för mig imorse :( Får sörja detta och resa mig upp och börja hoppas i Maj och vårt enda lilla blasto i frysen istället. Hoppas innerligt det är Guldägget!!!

Glad påsk goa du.
  • Coocoo
    Elfia skrev 2015-04-05 19:20:48 följande:

Blev ett minus för mig imorse :( Får sörja detta och resa mig upp och börja hoppas i Maj och vårt enda lilla blasto i frysen istället. Hoppas innerligt det är Guldägget!!!

Glad påsk goa du.
    Kör också i maj... med ett fryst litet ägg.. och hoppas verkligen att det klarar upptiningen! Jag räknar med att sätta in ägget cirka mitten av maj. När kör ni?
  • Elfia
    Coocoo skrev 2015-04-05 22:16:41 följande:
    Kör också i maj... med ett fryst litet ägg.. och hoppas verkligen att det klarar upptiningen! Jag räknar med att sätta in ägget cirka mitten av maj. När kör ni?
    Då kommer vi nästan ligga lika om jag gissar rätt. Beror väl lite på när denna mensen startar igång. Har än så länge bara blödningar. Eller så är väl denna kanske lite sparsam? 5 dagar efter att jag fått glad gubbe på ägglossningstickan gör jag FET. Borde ligga runt den 17-20 Maj ifall min cykel återgår till det normala.

Heja våra frysisar!!!
  • Gweny

nu har jag startat ny tråd.

"FET/IVF 2015 Maj"

för er som vill komma med och ta nya tag.

• Elfia
    Gweny skrev 2015-04-06 00:13:02 följande:

nu har jag startat ny tråd.

"FET/IVF 2015 Maj"

för er som vill komma med och ta nya tag. smile1.gif

Absolut! Jag är redo för nya tag :)
  • Unaangelita

Jag hänger också med i nya tråden. Känns ju väldigt aktuellt nu när vi ska på vårt första möte om 9 dagar :)

• Sthlmsthlm

Hoppas några finns kvar i tråden lite till! :)

Jag gjorde VUL idag (dag 11) och hade 15 stora folliklar och ett gäng små. Känns bra eftersom jag fått för många ägg tidigare. Har kört menopur den här gången som ska vara mildare, men ändå blev det väldigt många igen.

Äggplock onsdag och blastocyst tillbaka på måndag. Nu börjar det bli spännande!!

Någon annan i samma fas?

• MålaMittHjärta
    Sthlmsthlm skrev 2015-04-06 18:03:47 följande:

Hoppas några finns kvar i tråden lite till! :)

Jag gjorde VUL idag (dag 11) och hade 15 stora folliklar och ett gäng små. Känns bra eftersom jag fått för många ägg tidigare. Har kört menopur den här gången som ska vara mildare, men ändå blev det väldigt många igen.

Äggplock onsdag och blastocyst tillbaka på måndag. Nu börjar det bli spännande!!

Någon annan i samma fas?

Vi ska på VUL imorgon och blir eventuellt äggplock på fredag eller lördag om äggblåsorna växt till sig med den ökade dosen. Dock har jag ont i magen och mår konstant illa så det är kanske ett gott tecken?
    Mamma till världens sötaste Elvis
  • Bergamott83
    Elfia skrev 2015-04-05 19:20:48 följande:

Glad påsk goa du.

Elfia nope blev negativt så nu väntar jag på att kliniken ska ringa upp för omgång två.
Svar på tråden IVF 2015 Mars - April