IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
På tisdag är det testdagen men jag vet ju redan resultatet. Det blev inget till frysen heller så nu är det bara att börja om från början med äggandet.
Glad påsk på er fina gruppen.
nu har jag startat ny tråd.
"FET/IVF 2015 Maj"
för er som vill komma med och ta nya tag.
nu har jag startat ny tråd.
"FET/IVF 2015 Maj"
för er som vill komma med och ta nya tag. ![]()
Jag hänger också på i nya tråden.
Jag hänger också med i nya tråden. Känns ju väldigt aktuellt nu när vi ska på vårt första möte om 9 dagar :)
Hoppas några finns kvar i tråden lite till! :)
Jag gjorde VUL idag (dag 11) och hade 15 stora folliklar och ett gäng små. Känns bra eftersom jag fått för många ägg tidigare. Har kört menopur den här gången som ska vara mildare, men ändå blev det väldigt många igen.
Äggplock onsdag och blastocyst tillbaka på måndag. Nu börjar det bli spännande!!
Någon annan i samma fas?
Hoppas några finns kvar i tråden lite till! :)
Jag gjorde VUL idag (dag 11) och hade 15 stora folliklar och ett gäng små. Känns bra eftersom jag fått för många ägg tidigare. Har kört menopur den här gången som ska vara mildare, men ändå blev det väldigt många igen.
Äggplock onsdag och blastocyst tillbaka på måndag. Nu börjar det bli spännande!!
Någon annan i samma fas?
Hoppas att du får en positiv överraskning på Stickan på tisdag :)
Blev ett minus för mig imorse :( Får sörja detta och resa mig upp och börja hoppas i Maj och vårt enda lilla blasto i frysen istället. Hoppas innerligt det är Guldägget!!!
Glad påsk goa du.