IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Tack alla :D Kommer ta några dagar att smälta detta, och hoppas verkligen det håller hela vägen fram
Gjorde akupunktur idag :D
Vet att en gång kanske inte hjälper, men i vilket fall som helst så är ju en gång kanske bättre än ingen :P
För imorgon har vi dagen med stort D!
Idag var det äntligen dags för återföring, hade en väldigt trevlig läkare som var väldigt trevlig och det gick snabbt och enkelt. Av 23 ägg var 7 stycken perfekta, ett till mig och 6 till frysen. Imorgon blir det ev ett ägg till frysen om det är fint nog.
Denna gången fick vi fler och finare ägg, vid förra försöket fick vi ut 2 fina ägg av 16. Nu är bara den jobbiga väntan kvar till testdag den 28 april.
Fantastiskt resultat. Härligt! Jag har också testdag den 28 april. Tick tack.
Idag var det äntligen dags för återföring, hade en väldigt trevlig läkare som var väldigt trevlig och det gick snabbt och enkelt. Av 23 ägg var 7 stycken perfekta, ett till mig och 6 till frysen. Imorgon blir det ev ett ägg till frysen om det är fint nog. Denna gången fick vi fler och finare ägg, vid förra försöket fick vi ut 2 fina ägg av 16. Nu är bara den jobbiga väntan kvar till testdag den 28 april.
Fantastiskt resultat. Härligt! Jag har också testdag den 28 april. Tick tack.
Hur kommer det sig att en del får sätta tillbaka två ägg vid återförandet?
Får man välja?
Vi ska göra återföringen i Uppdala v19 o vill jättegärna sätta in två om vi får men har bara hört att de sätter tillbaka ett?
Hur kommer det sig att en del får sätta tillbaka två ägg vid återförandet?
Får man välja?
Vi ska göra återföringen i Uppdala v19 o vill jättegärna sätta in två om vi får men har bara hört att de sätter tillbaka ett?