IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Är på ruvardag 7 och är för tillfället väldigt förkyld och har hosta. Känner av ömma bröst och lite illamående, men det kan ju likaväl vara biverkningar av lutinus.
Känner lite molvärk också till och från.
sthlmsthlm: Är ju vanligt med blödningar i tidig graviditet så håller tummarna att det inte blir värre!
Jag känner inget o är på rd7
Kanske lite i magen då o då o kissar lite oftare på dagen men inget på natten
Vilken besvikelse!
Va in för undersökning för att om planen höll, återkomma på em för injektionsträning o så starta me sprutorna...
Så blev de inte!
Har sprayat tre veckor ist för två redan pga endometrios o att de hittade en cysta när ja skulle börja spraya men nu ska ja spraya ytterligare en vecka :(
Så nästa onsdag ska ja tillbaka igen o ja hoppas verkligen ja förbönens me sprutorna då.
Sjukt att ja längtar efter något som ja e så rädd inför :(
Hur går det alla ruvare? Jag är på RD8 och nu har symtomen förändrats. Kraftiga nattsvettningar inatt, ljusrosa lutinusflytningar, lite svag mensvärk. Exakt samma som förra IVF och då blev det inget. Ååååhhh. Den här väntan är verkligen inte kul.
Någon annan som haft rosa/ ljusbeiga lutinusflytningar som sedan plussat? Måste få lite pepp här!
Någon annan som haft rosa/ ljusbeiga lutinusflytningar som sedan plussat? Måste få lite pepp här!
Vilken besvikelse!
Va in för undersökning för att om planen höll, återkomma på em för injektionsträning o så starta me sprutorna...
Så blev de inte!
Har sprayat tre veckor ist för två redan pga endometrios o att de hittade en cysta när ja skulle börja spraya men nu ska ja spraya ytterligare en vecka :(
Så nästa onsdag ska ja tillbaka igen o ja hoppas verkligen ja förbönens me sprutorna då.
Sjukt att ja längtar efter något som ja e så rädd inför :(
Vad tråkigt :(
Jag fick samma tråkiga besked när jag var hos läkaren igår, har sprayat 4 veckor, men slemhinnorna var inte så tunna som de skulle vara inför sprutstart så jag får spraya i 2 veckor till och sedan förhoppningsvis börja med sprutorna..
Nu tänker vi positivt
Tyvärr tror jag inte det är det. En blastocyst fäster ju direkt efter insättning så det borde ju varit förra veckan...
Nu tänker vi positivt