IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Hej!
På tisdag får vi ÄNTLIGEN göra FET igen!!! Varit ett uppehåll efter vårt tidiga missfall i februari. Blödde i 4v... Men nu är vi igång igen. Dags för försök nummer 4. Denna gång med blasto :)
Då va dagen D här och omgång 2 är igång! :) undra hur många gånger man ska nysa nu efter man har sprayat hehe
Fick mensen i natt :( På ruvardag 9 :(
Så tråkigt att den skulle komma andra dagen nu när vi är i Prag och skulle ha mysigt...
Men nu är det bara att ta nya tag igen...
Fick mensen i natt :( På ruvardag 9 :(
Så tråkigt att den skulle komma andra dagen nu när vi är i Prag och skulle ha mysigt...
Men nu är det bara att ta nya tag igen...
Ja du har ju ett fint 5 dagars ägg som ligger o väntar :)
Ja du har ju ett fint 5 dagars ägg som ligger o väntar :)
Nu är jag på rd3 på mitt 8:e FET försök (blev ingen ET förra månaden pga överstimulering men 7 st 5-dagars till frysen, varav jag nu använt 1).
Jag undrar, ni som fått bisolvon i samband med återsättning, när började ni med bisolvonet och när slutade ni?
Nu är jag på rd3 på mitt 8:e FET försök (blev ingen ET förra månaden pga överstimulering men 7 st 5-dagars till frysen, varav jag nu använt 1).
Jag undrar, ni som fått bisolvon i samband med återsättning, när började ni med bisolvonet och när slutade ni?