IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Jaa tjejer , då får vi sitta fint i vänta på besked den dagen det är testdag ????
2 maj är ju evigheter till
hoppar in här. har kört igång vår tredje ivf nu.sprayat 14 dagar i morgon och ska kontakta kliniken i morgon för att få vidare ordinationer på behandlingen. Prel äp och instättning vecka 19
Jaa tjejer , då får vi sitta fint i vänta på besked den dagen det är testdag ????
2 maj är ju evigheter till
Hejsan alla!
Kul att läsa att det är så många som ligger rätt lika i processen. Jag fick tillbaka en blastocyst förra tisdagen. Såg att ett par av er andra också fick det :). Gjorde ett försök i december och de återförde då ett tvådagars embryo (inga till frysen). Blev gravid men missfall konstaterades i vecka 7. Andra försöket har gått bättre. Eftersom rätt många ägg blev befruktade och såg bra ut efter ett dygn odlade de vidare. Fick tillbaka en blastocyst som enligt labteknikern var en riktig snygging ;). Fem stycken gick till frysen vilket känns fantastiskt. Känner mig väldigt glad och hoppfull. Nu är jag alltså ruvare och har testdag 30/4. Sååå jobbigt att vänta. Tiden sniglar sig fram!
Håller tummarna hårt för oss allihop :D!
Vid fet behöver du inte Lutinus. Så oroa fig inte.
jag fick förklarat varför men minns inte tyvärr. kram
Jag gjorde också FET, men skulle inte ta Lutinus. Hur kommer det sig att det är så olika? :/
Jag blir ju orolig att det ska vara mindre chans att lyckas utan Lutinus...
Hejsan alla!
Kul att läsa att det är så många som ligger rätt lika i processen. Jag fick tillbaka en blastocyst förra tisdagen. Såg att ett par av er andra också fick det :). Gjorde ett försök i december och de återförde då ett tvådagars embryo (inga till frysen). Blev gravid men missfall konstaterades i vecka 7. Andra försöket har gått bättre. Eftersom rätt många ägg blev befruktade och såg bra ut efter ett dygn odlade de vidare. Fick tillbaka en blastocyst som enligt labteknikern var en riktig snygging ;). Fem stycken gick till frysen vilket känns fantastiskt. Känner mig väldigt glad och hoppfull. Nu är jag alltså ruvare och har testdag 30/4. Sååå jobbigt att vänta. Tiden sniglar sig fram!
Vid fet behöver du inte Lutinus. Så oroa fig inte.
jag fick förklarat varför men minns inte tyvärr. kram
Hejsan alla!
Hur går det alla ruvare? Jag är på RD8 och nu har symtomen förändrats. Kraftiga nattsvettningar inatt, ljusrosa lutinusflytningar, lite svag mensvärk. Exakt samma som förra IVF och då blev det inget. Ååååhhh. Den här väntan är verkligen inte kul.