IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Grattis längtan34!! Håller tummarna för er andra ruvare.
Jag kunde ha startat progynon i helgen, men väntar en cykel så alla hormoner får gå ur kroppen. Min kroppstemp har inte sjunkit trots att det var i torsdags jag fick mens!
Jag är också sugen på att tjuvtesta, mår illa mycket oftare nu, o magen värker då o då.
Ni som plussat tidigare har ni samma symtom?
Förra gången jag plussade med sonen så hade jag känsliga bröstvårtor kunde knappt duscha för det gjorde ont.
Känner inte av samma symtom denna gången och börjar bli så osäker!
Åh vad man kan psyka sig med dessa tankar!
Efter gårdagens humörsvängningar och spänningar i magen kände jag att det var dags att testa trots att testdag inte är förrän på torsdag. Har känt att kroppen varit annorlunda, speciellt det här med den eviga hungern och molvärken :). Jag tjuvtestade alltså i morse och detta blev resultatet :D!! Känns underbart och nu hoppas jag bara att den lille bönan stannar kvar och växer sig stark <3!!
Håller verkligen tummarna för oss alla! Detta året ska bli ett bra år :)!
Skickar en stor kram till dig. Vet hur det känns. Tänker på dig och hoppas att det snart är vår tur
Kram
Grattis längtan34!! Håller tummarna för er andra ruvare.
Jag kunde ha startat progynon i helgen, men väntar en cykel så alla hormoner får gå ur kroppen. Min kroppstemp har inte sjunkit trots att det var i torsdags jag fick mens!
Testade du eller håller du dig?
Jag pratade med min klinik o de sa att det var bra att mensen inte kommit o de har skjutit fram testdatumet
Mmmm ikväll blev jag så sugen på att tjuvtesta imorgon men får se hur jag gör. Ja nu förstår man vad jobbig väntan det är för alla barn :P
Håller tummarna att det går hela vägen :)
Tack :) Det ska nog gå bra.
Testade du eller håller du dig?
Jag pratade med min klinik o de sa att det var bra att mensen inte kommit o de har skjutit fram testdatumet
Satte du inte in den den 14 april?
Jag har inget test hemma så jag kan inte tjuvtesta imorgon.
Jag valde att inte tjuvtesta, så imorgon är det dags :)
Gjorde vi inte ET hyfsat nära eller blandar jag ihop det?
Hur känner du dig, hur mår du?
Jag är inte lika trött nu men ändå så gäspar jag ofta, mår illa mer o oftare , annars inget mera.
Jag valde att inte tjuvtesta, så imorgon är det dags :)
Gjorde vi inte ET hyfsat nära eller blandar jag ihop det?