IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Nu är jag bara på ruvardag två med min tvådagars frostie, men fått flytningar (äckelinfo)... Och i morse fick jag världens molvärk. Känns som att det är kört redan... Dum känsla.
Och ett tips till alla här inne. Googla INTE!
Man blir bara ännu mer nojig då! Suck.
Sanla: Är det vanligt med tomma äggblåsor? Hur kommer det sig?
Vart i protokollet är du nu? Kör du också CVL?
Så otäckt det är med Utomkved =/ I mitt fall hittade de aldrig utankvedet aå de vägrade göra cellgift fast alla prover tydde på utomkved. Så tillslut sprack ledaren och de plockade bort den. Den andra ledaren blev förstörd i kejsarsnittet med min dotter. Bildades sammanväxningar som gjorde att den växte ihop med buken. Därav ingen fungerande äggledare.
Hoppas på bättre lycka denna gång, så även för dig! Hur tycker du programmet går hittills? Fick besked idag att ja eventuellt förhoppningsvis får åka in tor-fre nästa vecka för äggplock.
22 ägg i frysen?! WOW!! :D
Då var det kört även denna gång för oss. Femte gången och nu blöder jag för fullt och har som vanligt vansinniga menssmärtor.
Men vi kommer igen. Kram till er alla
PD1984 -
Men oj fyyy stackare, tre stycken! Hur otur får man ha? :( hur var det? Vad trodde de utomkveden berodde på? Mycket ont? Mått väldigt dåligt?
Jag tycker det var jättetufft.
Vad gick fel på första ivfen? Hur snabbt inpå een ivf får man köra igång igen?Lycka till nu!
Fantastiskt resultat. Härligt! Jag har också testdag den 28 april. Tick tack.
Usch vad tråkigt, du som hade så fin kvalitet? Har du funderat på dropp/kortison etc för att sätta ner immunförsvaret? Jag fick veta att carlanderska i Göteborg har toppresultat i Europa och att resultaten varierar stort mellan kliniker. Kanske värt att byta?
Då var det kört även denna gång för oss. Femte gången och nu blöder jag för fullt och har som vanligt vansinniga menssmärtor.
Men vi kommer igen. Kram till er alla
Det går bra tror jag! Känner inget alls. Magen är inte svullen längre och ömheten borta. Många dagar kvar... RD5 idag och jag tror men kan testa RD9 med blastocyst
Hur går det för dig?
Hur känner du dig?
Hur går det ?
Inga symptom alls
Nu håller vi tummarna att det blir ett plus
Det går bra tror jag! Känner inget alls. Magen är inte svullen längre och ömheten borta. Många dagar kvar... RD5 idag och jag tror men kan testa RD9 med blastocyst
Hur går det för dig?