• Gweny

IVF 2015 Mars - April

Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.

Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?

• Svar på tråden IVF 2015 Mars - April
  • Sthlmsthlm

Hur mår du?

För mig är det oförändrat, ljusbruna lutinusflytningar, svag mensvärk, nattsvettningar. Bröstar ömmar inte längre. RD10 idag.

Hemlig78 skrev 2015-04-23 06:42:13 följande:

Nu var det länge sen ni skrev hur det går o hur ni mår.

• Unaangelita
    Hemlig78 skrev 2015-04-23 06:42:13 följande:
    Nu var det länge sen ni skrev hur det går o hur ni mår.
    Här väntar vi på att min mens ska komma så jag får börja med sprutorna :)
    Ska köra korta protokollet sa min läkare, inte för att jag är riktigt insatt i vad som är skillnaden men ändå. 
    Sist var mensen 5 dagar sen!!!! Vidrigt när man inte gravid och högsta önskan är att mensen INTE ska komma, men nog fan kom den till slut ändå. Så nu vet jag inte riktigt när mensen kommer ens, och jag är så spyless på att bara vänta o vänta på allt.

Hur går det själv? Känner du något? :)
  • Hemlig78
    Sthlmsthlm skrev 2015-04-23 07:36:35 följande:

Hur mår du?

För mig är det oförändrat, ljusbruna lutinusflytningar, svag mensvärk, nattsvettningar. Bröstar ömmar inte längre. RD10 idag.

Jag har magvärk till o från. Kissar oftare på dagen, trött mer o mer, inga ömma bröst ännu.
    Vanliga lutinus flytningar då o då.
    Du ligger en dag före mig (du satte in mån o jag tis)

När skulle du INTE ha din mens denna omgång?
    Jag ska INTE ha den  23-24 april
  • Hemlig78
    Unaangelita skrev 2015-04-23 08:07:39 följande:
    Här väntar vi på att min mens ska komma så jag får börja med sprutorna :)
    Ska köra korta protokollet sa min läkare, inte för att jag är riktigt insatt i vad som är skillnaden men ändå. 
    Sist var mensen 5 dagar sen!!!! Vidrigt när man inte gravid och högsta önskan är att mensen INTE ska komma, men nog fan kom den till slut ändå. Så nu vet jag inte riktigt när mensen kommer ens, och jag är så spyless på att bara vänta o vänta på allt.

Hur går det själv? Känner du något? :)
    Jo förutom det jag skrev ovanför så har jag mått lite illa på morgonen o kvällen.
    Magen ömmar värst.
  • Sthlmsthlm

Jag skulle INTE ha min mens imorgon, men så kom den redan idag!! Rynkar på näsan
    Suger fett. Två blastocyster av toppkvalitet och jag kom inte ens i närheten av testdagen. Suck.

Tänker nog köra FET direkt i denna cykel. 

Illamående låter lovande Hemlig! Håller tummarna.

• Sthlmsthlm

Visst gör du FET denna gång? Kan du inte berätta hur progynon funkar? Vad har det för biverkningar?

Jag har fått klartecken på att starta progynon på lördag redan. Har en bestämt mig 100% för att köra direkt, men nästan.

Hemlig78 skrev 2015-04-23 12:16:06 följande:

Usch va tråkigt. :(

• Hemlig78

Jag tar lutinus

Jag känner inga biverkningar av den

Kul att du är på banan så fort

:)

Sthlmsthlm skrev 2015-04-23 18:59:52 följande:

Visst gör du FET denna gång? Kan du inte berätta hur progynon funkar? Vad har det för biverkningar?

Jag har fått klartecken på att starta progynon på lördag redan. Har en bestämt mig 100% för att köra direkt, men nästan.

Svar på tråden IVF 2015 Mars - April