IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Nu var det länge sen ni skrev hur det går o hur ni mår.
Hur mår du?
För mig är det oförändrat, ljusbruna lutinusflytningar, svag mensvärk, nattsvettningar. Bröstar ömmar inte längre. RD10 idag.
Nu var det länge sen ni skrev hur det går o hur ni mår.
Hur mår du?
För mig är det oförändrat, ljusbruna lutinusflytningar, svag mensvärk, nattsvettningar. Bröstar ömmar inte längre. RD10 idag.
Jag skulle INTE ha min mens imorgon, men så kom den redan idag!! 
Suger fett. Två blastocyster av toppkvalitet och jag kom inte ens i närheten av testdagen. Suck.
Tänker nog köra FET direkt i denna cykel.
Illamående låter lovande Hemlig! Håller tummarna.
Usch va tråkigt. :(
Visst gör du FET denna gång? Kan du inte berätta hur progynon funkar? Vad har det för biverkningar?
Jag har fått klartecken på att starta progynon på lördag redan. Har en bestämt mig 100% för att köra direkt, men nästan.
Usch va tråkigt. :(
sthlmsthlm: Åhnej vad tråkigt :(
Jag tar lutinus
Jag känner inga biverkningar av den
Kul att du är på banan så fort
:)
Visst gör du FET denna gång? Kan du inte berätta hur progynon funkar? Vad har det för biverkningar?
Jag har fått klartecken på att starta progynon på lördag redan. Har en bestämt mig 100% för att köra direkt, men nästan.