IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Lutinus kan fördröja mensen!
Vet du om man inte får mens av lutinus?
Jag har inte fått mens nämligen.
Jag är orolig eftersom mensen har inte kommit o jag vill så gärna ha ett plus på testet. (Nej jag vågar inte testa)
Det är ca 1 v kvar till testdagen. O står jag ut till dess så borde jag vara gravid eftersom min men är som en klocka o kommer alltid perfekt + att jag känner när den är pågång.
Hur går det, snart är väl mensen över o ägglossning på ingående , o då är du på banan igen o ruvar ????
Jag skulle INTE ha min mens imorgon, men så kom den redan idag!!
Suger fett. Två blastocyster av toppkvalitet och jag kom inte ens i närheten av testdagen. Suck.
Tänker nog köra FET direkt i denna cykel.
Illamående låter lovande Hemlig! Håller tummarna.
Efter gårdagens humörsvängningar och spänningar i magen kände jag att det var dags att testa trots att testdag inte är förrän på torsdag. Har känt att kroppen varit annorlunda, speciellt det här med den eviga hungern och molvärken :). Jag tjuvtestade alltså i morse och detta blev resultatet :D!! Känns underbart och nu hoppas jag bara att den lille bönan stannar kvar och växer sig stark <3!!
Håller verkligen tummarna för oss alla! Detta året ska bli ett bra år :)!

Efter gårdagens humörsvängningar och spänningar i magen kände jag att det var dags att testa trots att testdag inte är förrän på torsdag. Har känt att kroppen varit annorlunda, speciellt det här med den eviga hungern och molvärken :). Jag tjuvtestade alltså i morse och detta blev resultatet :D!! Känns underbart och nu hoppas jag bara att den lille bönan stannar kvar och växer sig stark <3!!
Håller verkligen tummarna för oss alla! Detta året ska bli ett bra år :)!
Grattis längtan34!! Håller tummarna för er andra ruvare.
Jag kunde ha startat progynon i helgen, men väntar en cykel så alla hormoner får gå ur kroppen. Min kroppstemp har inte sjunkit trots att det var i torsdags jag fick mens!