IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Idag var det dags för testdag och blev helt förvånad att det var positivt! Var så inställd på ett tråkigt besked men istället blev ett ett 
Har inte riktigt hunnit att smälta nyheten men ser ut som 2015 blir ett bra år trots allt :D
Grattis till alla som har fått plus, så underbart :)
Imorgon ska jag till mödravårdcentralen , o jag är så orolig,
Tack igen :)! När är din testdag?
Idag var det dags för testdag och blev helt förvånad att det var positivt! Var så inställd på ett tråkigt besked men istället blev ett ett 
Har inte riktigt hunnit att smälta nyheten men ser ut som 2015 blir ett bra år trots allt :D
Härligt med alla plus! Grattis grattis!
Jag ska prova långa protokollet den här gången & startar i mitten av maj. Har börjat med vitaminer och q10 och akupunktur och örter. Hinner bara äta dryga månaden med q10 men jag tänker att det borde kunna ge något åt tillväxten och när man gör långa stannar processen upp för att senare återupptas med hormoner. Borde det inte kunna ge en skjutas åt äggen?
Vill inte spilla tid med att vänta pga. Min ålder. Kommer vid urplockning gått 2,5 månad på akupunktur o örter i allafall. :)
Imorgon ska jag till mödravårdcentralen , o jag är så orolig,
PLUS +++++++
Så lycklig
Vi var dock inte överens hur vi skulle räkna veckor och dagar
ägglossning 8 april
insättning 14 april (5 dagars)
hon sa v 4+2
jag tycker 4+5
Super grattis till allihopa som har plussat <3 och till er andra hejja hejja snart e ni där oxå!!
Själv ska jag på ultraljud på måndag 8+3 då
PLUS +++++++
Så lycklig
Vi var dock inte överens hur vi skulle räkna veckor och dagar
ägglossning 8 april
insättning 14 april (5 dagars)
hon sa v 4+2
jag tycker 4+5