IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
PLUS +++++++
Så lycklig
Vi var dock inte överens hur vi skulle räkna veckor och dagar
ägglossning 8 april
insättning 14 april (5 dagars)
hon sa v 4+2
jag tycker 4+5
PLUS +++++++
Så lycklig
Vi var dock inte överens hur vi skulle räkna veckor och dagar
ägglossning 8 april
insättning 14 april (5 dagars)
hon sa v 4+2
jag tycker 4+5
Super grattis till allihopa som har plussat <3 och till er andra hejja hejja snart e ni där oxå!!
Själv ska jag på ultraljud på måndag 8+3 då
Då räknar jag också som du, idag 4+6
Yyyeeeyy imorgon går vi in i v 6 .... 5+0
Åhh va roligt :D! Stort grattis! 14/4 var tydligen en lyckodag för nu har vi alla plussat ;).
Håller med dig om räknandet! Fast hade du inte äggplock den 9/4? Jag hade äggplock 9e. Äggplock räknas som ägglossning och är ju då 2+0. Jag tror att jag är 4+6 och det borde väl du också vara. Förstår inte alls hur hon du träffade räknade :)!
Så underbart!
Åhh va roligt :D! Stort grattis! 14/4 var tydligen en lyckodag för nu har vi alla plussat ;).
Håller med dig om räknandet! Fast hade du inte äggplock den 9/4? Jag hade äggplock 9e. Äggplock räknas som ägglossning och är ju då 2+0. Jag tror att jag är 4+6 och det borde väl du också vara. Förstår inte alls hur hon du träffade räknade :)!
Så underbart!
Fasen också har börjat blöda lite, kommer på pappret när jag torkar + på pinnen efter lutinus. Nu känns det inte lika roligt längre.
Känns som det är kört nu!
Fasen också har börjat blöda lite, kommer på pappret när jag torkar + på pinnen efter lutinus. Nu känns det inte lika roligt längre.
Känns som det är kört nu!