IVF 2015 Mars - April
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Vi ska nu börja med vårat 1a IVF-försök. Sprayar just nu och ska börja med sprutorna i mars och planerat äggplock v.12.
Fler där ute, som vill prata och stötta varandra?
Grattis
Idag var det dags för testdag och blev helt förvånad att det var positivt! Var så inställd på ett tråkigt besked men istället blev ett ett
Har inte riktigt hunnit att smälta nyheten men ser ut som 2015 blir ett bra år trots allt :D
RD 2 med 5-dagars! Vill börja känna saker haha men nada... ; )
Grattis
RD 2 med 5-dagars! Vill börja känna saker haha men nada... ; )
Idag på testdagen gjorde jag ett nytt digitalt test som visade Gravid vecka 2-3. Skönt att se för det betyder ju att hormonerna ökar :). Var svårt att dölja glädjen när jag ringde in resultatet.
Mår bra men är fortfarande hungrig nästan konstant. Har stickningar och molvärk då och då. Känner också att det hugger till när jag reser mig hastigt. Brösten är väldigt ömma och bh:n känns liten ;).
Vecka 5+0 så idag gick jag in i 6e veckan. Måtte det fortsätta så här!!
Hur går det för er andra?
Jag har inga ömmande bröst, mår illa nån gång ibland, magen värker ibland, trött till o från
Det är bara det :)
Alla känner så olika o tom samma person kan känna olika om man varit gravid fler gånger.
Jo, jag är också hungrig då o då
Idag på testdagen gjorde jag ett nytt digitalt test som visade Gravid vecka 2-3. Skönt att se för det betyder ju att hormonerna ökar :). Var svårt att dölja glädjen när jag ringde in resultatet.
Mår bra men är fortfarande hungrig nästan konstant. Har stickningar och molvärk då och då. Känner också att det hugger till när jag reser mig hastigt. Brösten är väldigt ömma och bh:n känns liten ;).
Vecka 5+0 så idag gick jag in i 6e veckan. Måtte det fortsätta så här!!
Hur går det för er andra?
Grattis alla ni som plussat!
Hrm jag får erkänna, jag kunde inte hålla mig, jag tjuvtestade imorse på ruvardag 10 med 6dagars blastocyst, ostimulerat FET.
Jag var nästan säker att det inte hade lyckats för jag fick bruna flytningar 3 dagar före beräknad mens, men det slutade på BIM och mensen är nu 2 dagar sen.
Det blev ett jäääääääääättesvagt plus. Men nu är jag orolig för det var precis såhär det var vid mitt missfall i somras, flytning och svagt svagt streck, så började jag blöda igen en vecka senare. Vad tror ni? Hur starka har era test varit om ni testat vid beräknad mens?