Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
hhaha ne är väl så, bara vänta o se. Tar det sig denna månaden så kommer barnen vara födda med ca 1 veckas mellanrum (+ ett år) hahaah då räcker det med ett kalas om året ;) Dock inte fel med någon månad mer på sig heller, har mjölkpumpningsmaraton då mjölken kan försvinna mitt under en graviditet (inte alltid) o jag hade inte tänkt sluta amma haha :D

)
)
Någon av er som varit gravid som plussat sent? Med dottern plussa ja några dagar innan bim.
Någon av er som varit gravid som plussat sent? Med dottern plussa ja några dagar innan bim.
hahahaha ne så känner jag inte ;) har ju trots allt haft en mens iaf :D (om några månader låter det inte likadant)
man får ju samtidigt försöka njuta av de man har såklart. men vill såååå gärna ha ett syskon innan jag har slut på mammadagar... (livrädd för att sätta molly i förskola för tidigt..)
fast om jag tänker efter så stod det ju faktiskt Gravid vecka 3+ på testet så betyder ju att det då var mer än 3 veckor sedan ÄL så var nog allt senare än så jag plussade :O
Har fått rosa flytningar på bim-1, känns precis som början på mensen så det blev inget denna gången :( Det var vårt fjärde försök, hoppas det blir femte gången gillt i mars!
Har fått rosa flytningar på bim-1, känns precis som början på mensen så det blev inget denna gången :( Det var vårt fjärde försök, hoppas det blir femte gången gillt i mars!