• Nellie2011

Bim denna veckan

Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?

• Svar på tråden Bim denna veckan
  • Nellie2011

Vet hur de känns att få färgade flytningar sen kommer mensen:( skit jobbigt. Håller tummarna för alla er som ska testa i dagarna hoppas verkligen ni får ett stort plus:)

• 90lindah

Tantor, har du testat än ?? O hur gick det :D ???? (Jag vet att det är tidigt på morgonen ;)

• Sofiakb
    90lindah skrev 2015-02-26 06:31:28 följande:

Tantor, har du testat än ?? O hur gick det :D ???? (Jag vet att det är tidigt på morgonen ;)

Jag är också supernyfiken :D Själv tror jag att det är kört, tredje dagen med vad jag tror är spottings så får nog mens som förväntat imorgon :/ Men man har ju alltid hoppet kvar tills tanten kommer! Lycka till
  • Nellie2011

Min mens ska komma idag eller imorgon fortfarande inget. Tagit ett test men visst negativt. Vaknat flera ggr i natt med illamående får väl avvakta till lördag och se om mensen kommit annars testa på nytt. Mår fruktansvärt illa nu med , men kanske tidigt må så illa redan?

• Sofiakb
    tantor skrev 2015-02-26 07:23:23 följande:

Ser ni nåt? ;)

Stort grattis! :)
  • Massor
    tantor skrev 2015-02-26 07:23:23 följande:

Ser ni nåt? ;)

Grattis!! Härligt :)
  • tantor
    Sofiakb skrev 2015-02-26 07:31:04 följande:
    Stort grattis! :)
    Massor skrev 2015-02-26 07:37:15 följande:
    Grattis!! Härligt :)
    Nellie2011 skrev 2015-02-26 07:55:39 följande:

Åh Grattis :)

90lindah skrev 2015-02-26 08:01:22 följande:
    GRATTIS !!! Skrattande

Tack så jättemycket! Är så otroligt glad! :D

Hur gick det till:
    Vi hade sex varannan dag från dag 8 tills jag fick äl-sekret då körde vi fyra dagar på raken. Drömmer

Mina graviditetssymtom (för er som vill veta Flört )

ÄL+4 (torsdag)
    natten börjar med grymma ?mens?-smärtor och håller i sig i två, tre dagar. Har fortsatt ont/molvärk. Yr och vingelkantig, känns att jag har lågt blodtryck. Trött nå förbenat, kan sova massor och ändå ta tupplur på dagen. Har haft svårt att somna senaste månaderna men har nu lätt för att somna och börjat drömma igen. Genomskinliga/vita flytningar varje dag.

BIM -5 (lördag)
    Hade tänkt avvakta och jag VET att det är dumt att testa så långt före BIM men gjorde det och såklart var det neg.

BIM-2 (tisdag)
    Otroligt trött igårkväll, ville sova redan 17.00 men höll ut till 19. Vaknade imorse med nästäppa och senare blödde jag näsblod :O Brösten har blivit större och ömmar, känns som blåmärken på sidorna mot armarna. Tänker hålla ut tills torsdag/BIM men skulle vilja att jag hade viljestyrkan att vänta till söndag. Testade och ett svagt streck kunde synas om jag höll det i en viss vinkel under en lampa.

BIM-1 (onsdag)
    Fortfarande alla symtom, plus att jag har illamående som kommer och går. Sambon kommenterar mina bröst att de ser betydligt större ut (har 85i så hur j-a stora kan de bli?!). Testar och kan nu urskilja ett svagt streck utan att vinkla mot lampan.

BIM (torsdag)
    Fortfarande lika symtom som innan, trött, yr, illamående, stora ömmande bröst, nästäppa, magvärk, dåligt minne. Testar med RFSU och det blir ett svagt streck. Tar CB digital som direkt visar Gravid och efter en stund (gud så långsamt det går när man väntar) står det 2-3v!!! Helt otroligt! Vi ska ha barn!

Svar på tråden Bim denna veckan