• Nellie2011

Bim denna veckan

Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?

• Svar på tråden Bim denna veckan
  • 90lindah

Tjo har bim någonting i denna vecka troligen runt den 26e/27e testade blankt igår o tänkte testa på fredag igen om inte mensen dykt upp :) 

Helammar dock en 4 månaders och hade min första mens sen förlossningen den 27e februari och kan ju även vara min enda mens på obestämd framtid, oavsätt graviditet eller ej, det återstår att se Tyst vill helst ha barn nr 2 under 2015...

• CissiJissi
    tantor skrev 2015-02-24 22:44:48 följande:

Oj ja det låter inte alls roligt.

Min son skrek ganska mycket under första året (förmodligen pga magknip) vill ju inte alls uppleva det igen men tror att det inte är så många barn som är 'jobbiga' och det mesta växer väl bort ;) (ja eller vanliga barnsaker växer bort, inte autism då...)

Ja precis, sånt där är ju ganska vanligt och man vet det går över med tiden liksom!! Den situationen jag läste om var ju något som inte tog slut och ja förstår inte hur mamman får sömn och överlever! Men jag ska inte gräva mig ner i det heller, det är ju inte bra! Så vågar man aldrig skaffa mer barn :P
  • CissiJissi
    90lindah skrev 2015-02-25 09:02:41 följande:

Tjo har bim någonting i denna vecka troligen runt den 26e/27e testade blankt igår o tänkte testa på fredag igen om inte mensen dykt upp :) 

Helammar dock en 4 månaders och hade min första mens sen förlossningen den 27e februari och kan ju även vara min enda mens på obestämd framtid, oavsätt graviditet eller ej, det återstår att se  vill helst ha barn nr 2 under 2015...

Ja jag vill också ha en tvåa i år! Trodde jag hade en nidblödning kring den 10 februari men jag får väl börja anta att det var månadens mens, märkligt nog.. Plussade inte imorse heller!
  • 90lindah
    CissiJissi skrev 2015-02-25 09:30:04 följande:
    Ja jag vill också ha en tvåa i år! Trodde jag hade en nidblödning kring den 10 februari men jag får väl börja anta att det var månadens mens, märkligt nog.. Plussade inte imorse heller!
    ush, har ju 1-2 månader till på oss beroende på när man har äl nästa gång etc ;) vill dock helst inte ha ett sent decemberbarn... men de blir va de blir ;)
  • CissiJissi
    90lindah skrev 2015-02-25 09:43:04 följande:

ush, har ju 1-2 månader till på oss beroende på när man har äl nästa gång etc ;) vill dock helst inte ha ett sent decemberbarn... men de blir va de blir ;)

Jag hoppades så på ett novemberbarn den här gången!!:P nu blir det ju inte så! Och helst inte december MEN MEN.. Man får ju inte vara med ochbesrämma tydligen ;)
  • 90lindah
    CissiJissi skrev 2015-02-25 09:50:59 följande:
    Jag hoppades så på ett novemberbarn den här gången!!:P nu blir det ju inte så! Och helst inte december MEN MEN.. Man får ju inte vara med ochbesrämma tydligen ;)
    hhaha ne är väl så, bara vänta o se. Tar det sig denna månaden så kommer barnen vara födda med ca 1 veckas mellanrum (+ ett år) hahaah då räcker det med ett kalas om året ;) Dock inte fel med någon månad mer på sig heller, har mjölkpumpningsmaraton då mjölken kan försvinna mitt under en graviditet (inte alltid) o jag hade inte tänkt sluta amma haha :D 
  • 90lindah
    CissiJissi skrev 2015-02-25 09:50:59 följande:
    hhaha ne är väl så, bara vänta o se. Tar det sig denna månaden så kommer barnen vara födda med ca 1 veckas mellanrum (+ ett år) hahaah då räcker det med ett kalas om året ;) Dock inte fel med någon månad mer på sig heller, har mjölkpumpningsmaraton då mjölken kan försvinna mitt under en graviditet (inte alltid) o jag hade inte tänkt sluta amma haha :D 
  • WhiteRose
    FirstOne skrev 2015-02-24 15:05:18 följande:

Får man joina?

Har också bim 27/2. Jag hade äl den 13/2 (tror jag). Fick pergotime av min gyn då jag nog väldigt sällan har egen äl.

Hej :) Får man fråga hur du visste/vet att du sällan har egen äl?
  • tantor
    90lindah skrev 2015-02-25 09:56:44 följande:
    perfekt planering Skrattande

om jag plussar nu så blir det bf på min födelsedag Flört

Jag testade igårmorse (vem lurar jag att jag ska kunna vänta till BIM eller längre  ) och det fanns aningen av en anings streck men bara i visst ljus och F-n vad jag skrattade åt mig där jag stod i badrummet under spotlighten och försökte vinkla testet för att det j-a strecket skulle visa sig  (lördagens test var ju helblankt)
    Idag kunde jag ju såklart inte hålla mig heller men hade slut på test (för jag skulle minsann inte testa förrän torsdag) så jag sparade morgonurinen i en mugg och åkte och köpte. Tycker mig se ett starkare streck idag utan att kråma mig under spothlighten, men det är fortfarande inte ett STRECK... Köpte 2-p vanliga test och ett digitalt!  Fy tusan vad man blir galen av väntan

Ha en bra dag allihopa. Kram på er Solig
  • thortyra

här är en som längtar efter + hoppas,hoppas men har testat blankt men är ju några dagar kvar bim 27 tror jag ;p.

Svar på tråden Bim denna veckan