Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Tjo har bim någonting i denna vecka troligen runt den 26e/27e testade blankt igår o tänkte testa på fredag igen om inte mensen dykt upp :)
Helammar dock en 4 månaders och hade min första mens sen förlossningen den 27e februari och kan ju även vara min enda mens på obestämd framtid, oavsätt graviditet eller ej, det återstår att se
vill helst ha barn nr 2 under 2015...
Oj ja det låter inte alls roligt.
Min son skrek ganska mycket under första året (förmodligen pga magknip) vill ju inte alls uppleva det igen men tror att det inte är så många barn som är 'jobbiga' och det mesta växer väl bort ;) (ja eller vanliga barnsaker växer bort, inte autism då...)
Tjo har bim någonting i denna vecka troligen runt den 26e/27e testade blankt igår o tänkte testa på fredag igen om inte mensen dykt upp :)
Helammar dock en 4 månaders och hade min första mens sen förlossningen den 27e februari och kan ju även vara min enda mens på obestämd framtid, oavsätt graviditet eller ej, det återstår att se vill helst ha barn nr 2 under 2015...
ush, har ju 1-2 månader till på oss beroende på när man har äl nästa gång etc ;) vill dock helst inte ha ett sent decemberbarn... men de blir va de blir ;)
Får man joina?
Har också bim 27/2. Jag hade äl den 13/2 (tror jag). Fick pergotime av min gyn då jag nog väldigt sällan har egen äl.

här är en som längtar efter + hoppas,hoppas men har testat blankt men är ju några dagar kvar bim 27 tror jag ;p.