Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
var tredje dag ska vara bra för pricka äl.. Men då e man där igen att stressa sig och ha samlag var tredje dag och sen lyckas man inte då heller så tänker man jag borde lyckats nu och gör jag inte de så tänker man det är något annat fel.. Så jag vet inte vad som är bäst egentligen..
Ja vad ska man göra? Jag känner för att varva ner nu iaf! Ska väl ändå ha samlag ofta men orkar inte tänka på bim och äl och mat och dryck just nu.. Det blir ju när det blir!
Jag har också bim 27:nde :) Tycker mig ha fått ett svagt streck imorse men en del såg det och andra inte här på fl :/ Tänker inte testa förrän på fredag, hoppet är dock litet för fick för ett par timmar sen rosa flytningar :( Jag brukar ha spottings MEN dom är alltid bruna så det är nått som inte stämmer.
Hur är det med er andra? Några symtom? Lycka till till oss!!
Jag har också bim 27:nde :) Tycker mig ha fått ett svagt streck imorse men en del såg det och andra inte här på fl :/ Tänker inte testa förrän på fredag, hoppet är dock litet för fick för ett par timmar sen rosa flytningar :( Jag brukar ha spottings MEN dom är alltid bruna så det är nått som inte stämmer.
Hur är det med er andra? Några symtom? Lycka till till oss!!
Såhär ser min "karta" ut iaf:
Lördag
7 februari äl symtom
7 februari samlag
Tisdag
10 februari liten konstig blödning jag hoppades och trodde var nidblödning
- fortfarande inget positivt test, andra symtom eller riktig mens.. Kanske var den där lilla konstiga blödningen månadens mens? Fattar ingenting längre :P
Ja, lycka till till oss!!! <3
Hur lång cykel har du då? Det borde ju ändå ge utslag vid det här laget, är ju isf nästan tre veckor sedan din ägglossning. Om den var när du trodde förstås ;) Kroppen kan ju luras.
Mitt test från imorse nedan, ytterst svagt men ändå är det där! Blir tokig på att det inte bara kan va helt blankt så man ens slipper hoppas i såna fall:) Måste försöka lära mig att vänta tills mensen (förhoppnigsvis!) uteblir >_<
När tänker ni andra testa?

Hur lång cykel har du då? Det borde ju ändå ge utslag vid det här laget, är ju isf nästan tre veckor sedan din ägglossning. Om den var när du trodde förstås ;) Kroppen kan ju luras.
Mitt test från imorse nedan, ytterst svagt men ändå är det där! Blir tokig på att det inte bara kan va helt blankt så man ens slipper hoppas i såna fall:) Måste försöka lära mig att vänta tills mensen (förhoppnigsvis!) uteblir >_<
När tänker ni andra testa?

Ingen fara om du inte ser, som sagt det var blandade reaktioner. Verkar som bilderna blir mycket ljusare när jag laddar upp dom.. himla märkligt. Drog ner ljuset lite:
Nå nu ska jag inte spamma mera :D Det visar sig på fredag om det var nått eller inte! Hoppas fler joinar tråden :)
Får man joina?
Har också bim 27/2. Jag hade äl den 13/2 (tror jag). Fick pergotime av min gyn då jag nog väldigt sällan har egen äl. Den 12/2 va jag på vul och gyn kunde se en äggblåsa som va redo att spricka enligt henne.. Hade sex nästan alla dagar däromkring och tog ett äl-test den 14/2 bara för att se vad de skulle visa och det var negativt.. Så jag antar att äl va dagen innan. Tänker jag rätt ? Hoppas det iaf :)
Har bestämt mig att vänta tills på fredag.. Har dock börjat undra om jag ens hade äl? Tänk om ägget aldrig släppte lixom? Massa hjärnspöken :p man blir hemskt nojig... Suck..