• Nellie2011

Bim denna veckan

Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?

• Svar på tråden Bim denna veckan
  • Nellie2011

Jag har bim runt 27-28 testa nyss och det var negativt. Känns som man snart ger upp hoppet. Blir så besviken varje gång. Kanske e för tidigt att få plus, får väl avvakta att testa till helgen :(

• jzz2306

Hej! Kul med alla som har bim samtidigt :)

Jag har bim 26/2 men känner redan lite mensvärk så den kommer nog :( Kommer inte kunna testa förrän bim+5 eftersom jag är bortrest utan tester. Så hoppas hoppas att mensvärken inte betyder mens på gång!

• Massor

Jag tycker mig känna symptom som molvärk och yrsel ca 5 dagar efter ÄL. Men har vandrat längs väntans väg två gånger tidigare så jag tar inte ut nåt i förskott haha! Tog ett test i morse på BIM -4 lr 5, mest för att jag hade två tester, inbillade mig en svag skugga. Tänker invänta BIM eller mens nu :). Någon mer som testat?

• tantor

Tyckte jag såg nåt på papperet när jag var på toa före lunch men sen inget mer. Testade nu ikväll och det var inte längre lika blankt som i lördags men det var heller inget streck. Ska köpa fler test imorgon och testa på torsdag nästa gång.

Min kompis som nyss plussade gjorde det på BIM +1 men det var neg på BIM-1. Det ger mig hopp :)

• CissiJissi

Igår bestämde jag mig för att inte försöka mer för jag läste om en kvinna med två barn och hennes situation lät så hemsk, man vet ju inte hur det blir när tvåan kommer och nu är ju allt så bra!:P MEN... Jag mår så illa ikväll.. Haha.. Så nu ska jag nog ändå testa mig igen imorgon biti!:p typiskt om fet plussar precis när man tänkte pausa försöken!:p

• Nellie2011

Jag var sken gravid förra månaden mådde så illa ömma bröst mensvärk , jag kände mig så gravid men sen kom mensen. Nu mår jag illa igen men är nog inte gravid denna mån heller negativ idag så får se i dagarna om mensen dyker upp. Hoppas på plus till er andra :)

• CissiJissi

Jag testade nu och det var heeeelt blankt! Men nu har jag inte haft mens sen 16 januari så nu tycker jag mens bara ska komma så jag får börja om!!

• tantor
    CissiJissi skrev 2015-02-24 21:50:11 följande:

Jag testade nu och det var heeeelt blankt! Men nu har jag inte haft mens sen 16 januari så nu tycker jag mens bara ska komma så jag får börja om!!

CB digitalt? Kan du be att få komma till BM och de kollar dig?
    CissiJissi skrev 2015-02-24 20:53:41 följande:

Igår bestämde jag mig för att inte försöka mer för jag läste om en kvinna med två barn och hennes situation lät så hemsk, man vet ju inte hur det blir när tvåan kommer och nu är ju allt så bra!:P MEN... Jag mår så illa ikväll.. Haha.. Så nu ska jag nog ändå testa mig igen imorgon biti!:p typiskt om fet plussar precis när man tänkte pausa försöken!:p

Men alla som har två barn har väl inte en hemsk upplevelse? Har goda vänner som har 4 barn under 5år :D och de är störtsköna, både barn och föräldrar :)
    Det blir väl som man gör det ;)
    Jag planerar (och hoppas att det fungerar) att få två barn med max ett år emellan (pga min ålder) och det har jag tänkt mig att det kommer gå fint :D haha kanske inte solsken alla dagar men lyckan att ha en stor familj tror jag trumfar de mulna dagarna ;)

• CissiJissi
    tantor skrev 2015-02-24 21:58:45 följande:

CB digitalt? Kan du be att få komma till BM och de kollar dig?Men alla som har två barn har väl inte en hemsk upplevelse? Har goda vänner som har 4 barn under 5år :D och de är störtsköna, både barn och föräldrar :)

Det blir väl som man gör det ;)

Jag planerar (och hoppas att det fungerar) att få två barn med max ett år emellan (pga min ålder) och det har jag tänkt mig att det kommer gå fint :D haha kanske inte solsken alla dagar men lyckan att ha en stor familj tror jag trumfar de mulna dagarna ;)

Ja det roliga är att min stora dröm är många barn!!!:) och jag brukar tänka just sådär, att man får vad man gör det till.. För så känner jag ju med mitt barn och alla runt mig.. Jag ser hur vissa gör det så mycket svårare för sig än det verkar behövas.. MEN det jag läste var om en som har ett barn som inte sover (troligen någon form av autism) och situationen lät så mardrömmig när jag läste vidare!!:( plötsligt fick jag en sååååån tacksamhet för hur otroligt fantastiskt jag har det nu! Livet som tre är såååå harmoniskt och så kul!!! Varför stressa iväg till nästa scen som kan se ut som vad som helst :P
  • tantor
    CissiJissi skrev 2015-02-24 22:18:32 följande:
    Ja det roliga är att min stora dröm är många barn!!!:) och jag brukar tänka just sådär, att man får vad man gör det till.. För så känner jag ju med mitt barn och alla runt mig.. Jag ser hur vissa gör det så mycket svårare för sig än det verkar behövas.. MEN det jag läste var om en som har ett barn som inte sover (troligen någon form av autism) och situationen lät så mardrömmig när jag läste vidare!!:( plötsligt fick jag en sååååån tacksamhet för hur otroligt fantastiskt jag har det nu! Livet som tre är såååå harmoniskt och så kul!!! Varför stressa iväg till nästa scen som kan se ut som vad som helst :P

Oj ja det låter inte alls roligt.
    Min son skrek ganska mycket under första året (förmodligen pga magknip) vill ju inte alls uppleva det igen men tror att det inte är så många barn som är 'jobbiga' och det mesta växer väl bort ;) (ja eller vanliga barnsaker växer bort, inte autism då...)
Svar på tråden Bim denna veckan