Bim denna veckan
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Har bim 27 feb väntar med spänning fler med bim i veckan?
Jag har bim runt 27-28 testa nyss och det var negativt. Känns som man snart ger upp hoppet. Blir så besviken varje gång. Kanske e för tidigt att få plus, får väl avvakta att testa till helgen :(
Hej! Kul med alla som har bim samtidigt :)
Jag har bim 26/2 men känner redan lite mensvärk så den kommer nog :( Kommer inte kunna testa förrän bim+5 eftersom jag är bortrest utan tester. Så hoppas hoppas att mensvärken inte betyder mens på gång!
Jag tycker mig känna symptom som molvärk och yrsel ca 5 dagar efter ÄL. Men har vandrat längs väntans väg två gånger tidigare så jag tar inte ut nåt i förskott haha! Tog ett test i morse på BIM -4 lr 5, mest för att jag hade två tester, inbillade mig en svag skugga. Tänker invänta BIM eller mens nu :). Någon mer som testat?
Tyckte jag såg nåt på papperet när jag var på toa före lunch men sen inget mer. Testade nu ikväll och det var inte längre lika blankt som i lördags men det var heller inget streck. Ska köpa fler test imorgon och testa på torsdag nästa gång.
Min kompis som nyss plussade gjorde det på BIM +1 men det var neg på BIM-1. Det ger mig hopp :)
Igår bestämde jag mig för att inte försöka mer för jag läste om en kvinna med två barn och hennes situation lät så hemsk, man vet ju inte hur det blir när tvåan kommer och nu är ju allt så bra!:P MEN... Jag mår så illa ikväll.. Haha.. Så nu ska jag nog ändå testa mig igen imorgon biti!:p typiskt om fet plussar precis när man tänkte pausa försöken!:p
Jag var sken gravid förra månaden mådde så illa ömma bröst mensvärk , jag kände mig så gravid men sen kom mensen. Nu mår jag illa igen men är nog inte gravid denna mån heller negativ idag så får se i dagarna om mensen dyker upp. Hoppas på plus till er andra :)
Jag testade nu och det var heeeelt blankt! Men nu har jag inte haft mens sen 16 januari så nu tycker jag mens bara ska komma så jag får börja om!!
Jag testade nu och det var heeeelt blankt! Men nu har jag inte haft mens sen 16 januari så nu tycker jag mens bara ska komma så jag får börja om!!
Igår bestämde jag mig för att inte försöka mer för jag läste om en kvinna med två barn och hennes situation lät så hemsk, man vet ju inte hur det blir när tvåan kommer och nu är ju allt så bra!:P MEN... Jag mår så illa ikväll.. Haha.. Så nu ska jag nog ändå testa mig igen imorgon biti!:p typiskt om fet plussar precis när man tänkte pausa försöken!:p
CB digitalt? Kan du be att få komma till BM och de kollar dig?Men alla som har två barn har väl inte en hemsk upplevelse? Har goda vänner som har 4 barn under 5år :D och de är störtsköna, både barn och föräldrar :)
Det blir väl som man gör det ;)
Jag planerar (och hoppas att det fungerar) att få två barn med max ett år emellan (pga min ålder) och det har jag tänkt mig att det kommer gå fint :D haha kanske inte solsken alla dagar men lyckan att ha en stor familj tror jag trumfar de mulna dagarna ;)