• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • missthai83

Ska jag inte ringa? tror dom tar emot mig, fick ju inte komma in igår utan läkar kallelse ..menar du akuten el. kvinnokliniken?

• Lutetzia
    missthai83 skrev 2015-04-20 06:12:55 följande:

Ska jag inte ringa? tror dom tar emot mig, fick ju inte komma in igår utan läkar kallelse ..menar du akuten el. kvinnokliniken?

Finns det ingen gynakut där du bor?
  • Kgb777

Åk till akuten! De kan inte neka dig akutvård. Om de inte skickar dig vidare till gyn så har de gynekolog på akuten som kan titta på dig. Jag åkte till akuten när jag blödde och de skickade mig till gyn ( var tom en sköterska som följde mig till gyn). Fick där göra gyn undersökning och ultraljud och fick inte vänta mer än ca 15 min. Konstigt att de nekade dig från början. Vilken vecka är du i?

• missthai83

Jag är i vecka 10 ...sitter just nu på gyn akuten..få se om dom hör ul. vill veta om d är ma el blödning..bönan är jobbig

• Kgb777

Lycka till! Min blödning kom från livmodertappen, men jag hade också uvi så tror att det berodde på bakterier.

• lotie

Nån mer än jag som inte fått göra vul och inte kommer få göra förrän rul v 19?

Håller på och bli galen. Är i v 9 och brösten har inte ens börjat ömma än och jag har inte spytt?! Varit sjukskriven heltid mina andra två graviditeter så är väldigt orolig:(

• Fridisen26

Kan du inte söka dig privat? Ring till olika Ställen och säg att du inte har någon aning om hur långt gången du är pga av oregel bunden mens! Då brukar dom ju göra ul!

• missthai83

hinnsäcken var tom och den var enligt ul. v 5 ..återbesök om 2 veckor för kontroll????

Svar på tråden Novemberbebisar 2015