• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • lotie
    missthai83 skrev 2015-04-20 10:52:03 följande:

hinnsäcken var tom och den var enligt ul. v 5 ..återbesök om 2 veckor för kontroll????

Nej vad tråkigt:( vilken vecka skulle du vara i? Hade du fortfarande symtom?

Styrkekramar!
  • lotie
    Fridisen26 skrev 2015-04-20 10:33:18 följande:

Kan du inte söka dig privat? Ring till olika Ställen och säg att du inte har någon aning om hur långt gången du är pga av oregel bunden mens! Då brukar dom ju göra ul!

Finns inga privata i min stad. 1 h till närmast stad som har. Bor i ett av de tre kommuner som inte erbjuder kub till nån.

Ska försöka på inskrivningen å säga hur orolig jag är och att jag vill göra vul men är ju långt kvar tills dess:(.
  • missthai83

Ja ngn dör uppe tycker väl att jag behöver gå igenom detta 2:a gången nu med tom hinnsäck. hur många gånger orkar man försöka????

• missthai83

Enligt bm ska jag vara i v. 9+4 nu ..bara vila vila och ta nya tag ngn som har fått mer än 2 ma?

• Anna Hbg
    missthai83 skrev 2015-04-20 10:52:03 följande:

hinnsäcken var tom och den var enligt ul. v 5 ..återbesök om 2 veckor för kontroll????

Jag kade ut för samma sak den här graviditeten och de sa i stort sett tillmig att det var kört men 10 dagar senare såg vi ett pickande hjärta.

Håller tummarna!
  • Anna Hbg
    missthai83 skrev 2015-04-20 12:47:07 följande:

tusen tack fina du...hoppas hoppas att ngn liten filur hoppar in

När ska du på återbesök?

Hoppas verkligen att du ser en liten böna där inne då!

Jag ska på kub den 30/4 och hoppas allt ser bra ut då.

Vågar inte riktigt hoppas då jag hade ett ma i december :(
  • FirstOne
    Lutetzia skrev 2015-04-19 22:54:57 följande:

Hör är ju listeria och toppåkarna väldigt ovanligt, även om det är farligt. Varför gör man ul på brösten?

Ja men det var därför jag reagerade och va tvungen och fråga.. Vet inte vad fan dom håller på med här!!!! Du hör ju själv hur konstigt allt låter. :o
  • corky

V 13! Börjar må bättre och bättre, det känns nästan, men bara nästan som jag håller på att återgå till mitt normala jag.

Svar på tråden Novemberbebisar 2015