• Knottet

Novemberbebisar 2015

Hej! Finns det fler här med bf i november som vill följas åt? Glad

Är i vecka 5 (4+0) idag, bf 3/11. Andra barnet, har en flicka som fyller 1 den 9/4. Vi vela ha syskon ganska tätt. Glad

Började känna av växtvärk för ett par dagar sedan och ett lätt illamående i morse. Hoppas bara att den lille vill stanna! Glad

• Svar på tråden Novemberbebisar 2015
  • CeElSu
    Mammsidojsi skrev 2015-04-14 12:14:30 följande:

Tjenixen!

Första dagen på länge ja känner mig som människa ... Gravatrött å har sovit galet senaste dagarna.

I morn e de inskrivning på MVC ... Blir skoj å träffa min bm då ja faktiskt verkligen valt att inte skaffa flera barn å där med är steriliserad hehe

E de nån här som ska göra KUB ?

Eller som har gjort tidigare?

Usch ... Ja tycker de e läskigt ...

När har ni tänkt att gå ut med graviditeten?

Kub, mvc, mm
    Är du gravid fast du är steriliserad? :)
  • lotie

Nu har mitt illamående dragit igång:(

Fått lergigan idag och hoppas det ska hjälpa nu. Får bara i mig mackor och youghurt, ingen riktig mat:(

Bara v 7+5 idag och spydde till v 16 med de andra två. Ska jobba 10 dagar i rad nu. Varit ledig över 2 veckor. Vill verkligen inte bli sjukskriven :( och vill i te berätta det än heller. Chefen kommer inte bli jätteglad.

Klarar precis ta han om mina 2 barn hemma nu. Längtar till v 16!

• Anna Hbg
    Loncelot skrev 2015-04-15 19:17:57 följande:

Hej alla gravida och grattis!

Det är så att i februari gick coop ut i sin tidning att alla som sparar artikeln och föder sitt barn den 14:e november ska få ett års gratis blöjor från pampers, jag tog då 4 tidningar och klippte ut artikeln i tanke i att: fan va taskigt att ett visst datum ska ge gratis årsförbrukning och då pampers säkert tänker "ja hur många sparar artikeln.." Är det någon som föder sitt barn den 14:e november så inboxa mig så skickar jag er den utklippta artikeln, man måste även skicka med ett intyg på att bebisen fötts den 14:e inom 3veckor. Kram och lycka till er alla!

Det här måste jag komma ihåg för jag har bf den 14:e :D
  • Maja 1

Jag mår ganska bra. Helt olika från dag till dag. Igår mådde jag jätte illa och idag mår jag bra. Jag har även börjat bli mer hungrig. Hoppas att det beror på att bebisen växer. Alltid oroligt innan man sett livstecken. Jag är ganska körig i magen. Fler som är det?

Den artikeln läste jag också Loncelot men det var innan jag plussat. Så jag tänkte inte mer på det sen. Men jag har bf 24 och brukar föda tidigare. Så kanske?

• Loncelot

Skulle det vara så att man behöver original artikeln så hör av er, vet ej om man kan skriva ut från nätet men går det så är det ju jättebra

• missthai83

Hej hoppar in här ..fick ett plus den 5 mars, stort grattis till alla som plussat. Har någon gjort ul. Ännu? Här i Örebro är det vecka 18-20 , så jag hoppas få komma så långt. Är i vecka 10 längtar så efter att få se lilla babyn som växter och gror i^_^

• gummsanmadde

Hej alla! Jag ha inte kunnat behålla någon mat eller dricka sedan i måndags kväll så idag fick jag åka in till sjukhuset.. Jag fick dropp för min kropp hade börjat bryta ner något så jag fick 2paket dropp idag å imorgon bitti ska jag in igen och få minst en till..ska ta nya provar så det kanske visar att jag behöver kanske 2-3dt sa bm.. Så jag satt på sjukhuset från kvart över två till nio ca.. De sista tre timmarna med dropp i armen.. Nu är jag trött! Men läkaren gjorde ultraljud!!! Jag fick se mitt lilla underverk! Såg helt perfekt ut och hjärtat slog fint, jag började ju självklart stor tjuta! Kramar på er alla

• V83

Till alla oroliga: Jag har mått väldigt dåligt p g a oro. Mina få symptom har kommit och gått. Nu har jag varken ömma bröst eller illamående längre. Ibland har jag molvärk (men tänker då direkt MF) och ibland känner jag inget. Det enda bestående är tröttheten. Jag har dessutom hållt på att ta en massa gravtest och tolka strecken. Senaste testet visade mycket svagt vilket så klart gjorde mig galen av oro. Har gråtit och tagit ut sorg i förskott.

Men så idag.

Jag fick göra ett UL på min inskrivning p g a oron. Och tänk! Ett hjärta som slog på bra. Världens gulligaste krumelur! All min oro rann av mig. Kanske kan jag börja njuta nu. Hoppas det går bra för alla er också. Är i V 10 b t w.

Svar på tråden Novemberbebisar 2015