Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Honeyboney det kommer att bli bra försök att inte stressa upp dig för mycket :) Glitter Lina vad spännande ! Men vissa kvinnor för äl tidigare har även läst att det finns de som fick äl samma dag som de åt sista tabletten :) vi får hoppas på att det tar sig nu ????????
Honeyboney det kommer att bli bra försök att inte stressa upp dig för mycket :) Glitter Lina vad spännande ! Men vissa kvinnor för äl tidigare har även läst att det finns de som fick äl samma dag som de åt sista tabletten :) vi får hoppas på att det tar sig nu ????????
Hej tjejer hur har det gått för er ? Det var ett tag sen vi hördes ? :D
Hej längesen!
Går la sådär..
I natt hade jag en del molande värk å även när jag vakna. Trodde ju att mensen kommer när jag gick på toa. Men inget.. Tog ett gravtest samtidigt å det va blankt :(
Har en tid till gyn nu på tisdag för jag har helt plötsligt fått konstiga små hugg på höger sida. På min högra äggledare! Som jag opererade bort för två månadersen.. Konstigt! Kan väl inte ha ont i nåt som inte finns?!
Känns som denna gången hjälpte inte pergotime :(
Hur går det själv???
Oj tråkigt att höra ! :( Men har du inte testat dig för att se om du hade äl ? Jag hade äl en stark äl men blev inte gravid. Mensen kom punktlig exakt 14 dagar efter äl.. Jag började ingen ny kur utan vill ta ett uppehåll denna månad , men så fort mensen kommer igen ska vi försöka :)
Hej igen i morgon är det min första tablett av pergotime första kuren med. Känner mig förväntans full och hoppas jag kommer ha någon fin äggblåsa vid ultaljudet sen :)
Kände ni av något när ni åt dem?
Hej Barnlängtan, ja jag kände min ägglossning hade så himla ont, men kunde stå ut med det :) , och mina bröst blev dubbelt så stora ända sen äl till bim. Trodde jag var gravid men det blev inget den gången... :/ får hoppas på att det blir bättre nästa gång. Ska börja med tabletterna igen när mensen kommer...:) Kul att du också ska börja
melinda05 brukar du känna av din ägglossning annars?
Lite nervös över biverkningarna men ska nog gå bra.
När på dygnet har du tagit dina tabletter?
Jag har inte tagit min första ännu men ska göra det vid 19 tänkte jag, tror det är en bra tid så jag får samma tid hela veckan :)
Tråkigt det inte blev något denna månaden, men bara satsa på nästa.
Har ni försökt länge?
Hej igen :) nej brukar inte känna
min ägglossning , jag tror inte har har "normal" ägglossning utan väldigt sällan.. Det är inget farligt ska du se :) , jag brukade ta de på morgonen mellan kl. 07:00 - 10:00 , men det spelar nog ingen roll när man tar de ... jag "fuskade" även började på dag 3 i stället för dag 5 vet stt vissa börjar då så tänkte testa , vi har försökt under 7 månader.. Men det känns som en drömm! Att skaffa barn borde vara något lätt ! Men inte för vissa :/
Hej igen :) nej brukar inte känna
min ägglossning , jag tror inte har har "normal" ägglossning utan väldigt sällan.. Det är inget farligt ska du se :) , jag brukade ta de på morgonen mellan kl. 07:00 - 10:00 , men det spelar nog ingen roll när man tar de ... jag "fuskade" även började på dag 3 i stället för dag 5 vet stt vissa börjar då så tänkte testa , vi har försökt under 7 månader.. Men det känns som en drömm! Att skaffa barn borde vara något lätt ! Men inte för vissa :/