Följas åt ? Pergotime start Mars 2015
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Hej någon som vill följas åt ? Har precis börjat med pergo tabletter som jag fick utskrivet av gynekologen. Hade varit kul att byta erfarenheter med varandra , och följas åt tillsammans ???? ?
Kraaam
Vad/vem är "Ludmila i Sundsvall"? Har hon tagit fram en egen kur eller?
finns mycket info om henne på internet. Hon är en läkare gynokolog som driver en praktisk klinik uppe i Sundsvall och hjälper runt 300 ofrivilligt barnlösa par.
tror det är hennes "egna" kur hon satt ihop.
Men många som blivit hjälpta av den kuren så hoppas den hjälper mig med :)
ondrasek.se är hennes hemsida :)
Testade tidigare och fick negativt..Det har gått 12 dagar efter äl.. Har nog tappat hoppet ...Det är väl inte ofta man får negativt på dag 12 om man verkligen är gravid.. :( Gud vad jobbigt allt känns.. Hoppas ni har bättre tur : )
Jag åt enkelkur pergo 1-5/3. Vet inte om jag haft äl då jag fick remissen för provtagning hemskickad alldeles för sent :( Testade inte heller med äl tester denna gång. Vi har försökt i 4 år utan resultat, dock var detta min andra kur med pergotime, fick ingen äl första kuren.
Testade idag då jag tycker att mina bröst blivit så himla annorlunda, naturligtvis negativt test. Bröt ihop totalt och vet inte alls vart jag ska ta vägen! Känns som att det bara är att ge upp och inse att man kommer förbli ofrivilligt barnlös :'(
Förlåt för att jag kommer in här med min negativa inställning, men jag känner mig så otroligt ensamen i det här och behöver få ventilera med personer i samma sits!
Honeyboney ge inte upp hoppet... jag känner också så ibland , men känner så många människor som ändå får barn någon gång i livet, även om det dröjer :) ... Har ni försökt länge ? Hoppas du blev gravid denna kur.. det sägs att 80 % blir trots allt gravida inom 6 försök....... Det har jag läst lite överallt :) Så vi får hoppas, va inte ledsen! Stor kram till dig : )
Såg precis att du skrev att ni har försökt i 4 år , men ge inte upp hoppet än det är ju bara den andra enkel kuren :) Kram
Ingen mens idag heller och fortfarande negativt gravtest.. hur har det gått för er andra hur mår ni idag : ) ?
Ingen mens idag heller och fortfarande negativt gravtest.. hur har det gått för er andra hur mår ni idag : ) ?
Honeyboney ge inte upp hoppet... jag känner också så ibland , men känner så många människor som ändå får barn någon gång i livet, även om det dröjer :) ... Har ni försökt länge ? Hoppas du blev gravid denna kur.. det sägs att 80 % blir trots allt gravida inom 6 försök....... Det har jag läst lite överallt :) Så vi får hoppas, va inte ledsen! Stor kram till dig : )
Honeyboney det kommer att bli bra försök att inte stressa upp dig för mycket :) Glitter Lina vad spännande ! Men vissa kvinnor för äl tidigare har även läst att det finns de som fick äl samma dag som de åt sista tabletten :) vi får hoppas på att det tar sig nu ????????