-
Du tror inte du ska ta en paus nu från internet och komma tillbaka senare, utvilad och läsa om dessa inlägg?KillBill skrev 2019-05-05 09:08:01 följande:Menar du att dina obekräftade uppgifter för något som ska ha inträffat i tisdags är 2 år gamla? Du tycker inte att det påverkar din trovärdighet?
-
Flash Gordon skrev 2019-05-05 12:57:19 följande:Du tror inte du ska ta en paus nu från internet och komma tillbaka senare, utvilad och läsa om dessa inlägg?
Allvarligt? Du anger en snart två år gammal artikel som källa för ett påstående från dig gällande en händelse tidigare i veckan och du tycker att jag ska ta en paus?
-
Ja, du verkar ha lika svårt att se vad som står här som du hade att se vad som stod när det gällde ADF häromdagen.KillBill skrev 2019-05-05 13:07:38 följande:
Allvarligt? Du anger en snart två år gammal artikel som källa för ett påstående från dig gällande en händelse tidigare i veckan och du tycker att jag ska ta en paus?
Eller är det nya medvetna taktiken? Att försöka tramsa allt och alla som du inte gillar? -
Anton Chigurh skrev 2019-05-05 13:11:58 följande:Gör dig nu inte mer korkad än nödvändigt, Bill.
Jag har välja för helvete inte bytt fokus så du behöver inte slingra dig som värsta snoken...
Nej, jag har inte letat källa, jag har konstaterat att innehållet i ramsan som skanderats för några dagar sen av diverse socialdemokrater, DET......har redan genomförts massor av gånger. Nu i veckan senast. Som du säkert vet.
Alltså: RAKETANFALL MED AVSIKT ATT DÖDA JUDAR.
Hur svårt kan det vara att fatta...BILL....!
Inget jävla byte av fokus. Således.Du la dig i en dialog som jag hade med Flash gällande ett obekräftat rykte genom att börja prata om raketer.
Du påstår att ramsan "Och vi har skjutit raketer" utropades i första maj tåget i Malmö. Men det stämmer väl inte att man har sjungit om att skjutit raketer i första maj tåget? Jag har i alla fall inte sett några belägg för att detta ska ha skett (att skjutit raketer ingår i texten är en annan sak).
Jag tänker att det är bra om vår diskussion bygger på fakta och inte på vad folk tror. Eller vad tycker du?
-
Flash Gordon skrev 2019-05-05 13:20:54 följande:Ja, du verkar ha lika svårt att se vad som står här som du hade att se vad som stod när det gällde ADF häromdagen.
Eller är det nya medvetna taktiken? Att försöka tramsa allt och alla som du inte gillar?Jag har gett dig otvetydiga belägg för att KDs kompisar i ADF strider för att förbjuda kvinnor att ha sex med kvinnor och män att ha sex med män. Jag tror att du är ganska ensam om att inte inse att det i praktiken är ett förbud mot homosexualitet.
Du hade alltså inga belägg för ditt obekräftade rykte? Gissade du bara eller?
-
Ja, man är alltid "låtsashöger" när man inte håller med dig. Känner igen det och du dedikerar hela din sidfot till det här lilla tankevurpan.Rataxes skrev 2019-05-05 12:00:18 följande:men Billström hör ju till den där tröga låtsahögern inom moderaterna så jag förväntar mig inga stordåd från honom.
Det politiska landskapet i Sverige: först har vi en enorm vänster som dominerar regering och media och sedan en låtsashöger som springer vänsterns ärenden. Det blir inte mycket kvar hörru -
Liberalism och freeloadermentalitet är vitt skilda ting.Rataxes skrev 2019-05-05 11:30:35 följande:Sammanfatta för mig och andra som inte vill betala
-
KillBill skrev 2019-05-05 11:23:22 följande:
Peter Wolodarski. Hur svårt är det att kolla fakta? Förr var det vänstern som satte tonen i sociala medier. Nu är det högern. Viljan att påverka är fortfarande större än respekten för fakta.
https://www.dn.se/ledare/peter-wolodarski-herregud-hur-svart-ar-det-att-kolla-fakta/
KillBill skrev 2019-05-05 11:26:55 följande:Moderaterna och KD vill att Sverige ska gå med i Europeiska åklagarmyndigheten så att de får utökat mandat till terrorfrågor medan SÄPO anser att detta skulle försvaga Sveriges arbete mot terrorism.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7211022KillBill skrev 2019-05-05 11:34:22 följande:KD går till EU-val på att stoppa medlemsförhandlingar med Turkiet trots att alla sådana förhandlingar redan är stoppade. Samtidigt anser KD att Sverige ska ingå i en millitär allians med Erdogan och Turkiet. Nedan kommentarer från två alliansföreträdare:
Varför spammar du en tråd som handlar om regeringsförtroende med artiklar som berör oppositionspartier? -
Folk ska alltså diskutera artiklar som de inte kommer åt i en tråd där artiklarna inte hör hemma.nihka skrev 2019-05-05 14:03:14 följande:Liberalism och freeloadermentalitet är vitt skilda ting.
-
Det första inlägget handlade om felaktig kritik från M som berörde regeringspartiet S. De andra inläggen gäller aktuella frågor som rör Sveriges EU politik och frågor där jag anser att den svenska regeringen har en mer förtroendeingivande politik än oppositionspartiet KD. Har du kollat dina egna inlägg i tråden? Ett flertal av dina inlägg berör inte regeringen..Digestive skrev 2019-05-05 14:20:37 följande:KillBill skrev 2019-05-05 11:26:55 följande:
Moderaterna och KD vill att Sverige ska gå med i Europeiska åklagarmyndigheten så att de får utökat mandat till terrorfrågor medan SÄPO anser att detta skulle försvaga Sveriges arbete mot terrorism.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7211022
Varför spammar du en tråd som handlar om regeringsförtroende med artiklar som berör oppositionspartier?