Har du förtroende för regeringen?
Det är regeringen som är topic inte SD eller andra partier. Hade det funnits en moderator värd namnet här så hade dom flesta inlägg raderats.
Det är regeringen som är topic inte SD eller andra partier. Hade det funnits en moderator värd namnet här så hade dom flesta inlägg raderats.
Mitt förtroende för regeringen är så grundmurat att jag skulle bli ordentligt besviken om det visade sig att det finns socialdemokrater i regeringen som anammat moderat bidrags- och familjepolitik och bor hemma hos mamma och/eller pappa.
Visst, många unga tvinags till detta på grund av en usel bostadspolitik från såvål regeringar som opposition - men en riksdagsledamot tycker jag borde ha lite bättre framförhållning.
Nåja, nymoderat bostadspolitik kan få en intressant familjepolitisk och bidragspolitisk knorr framdeles.
Mitt förtroende för regeringen är så grundmurat att jag skulle bli ordentligt besviken om det visade sig att det finns socialdemokrater i regeringen som anammat moderat bidrags- och familjepolitik och bor hemma hos mamma och/eller pappa.
Visst, många unga tvinags till detta på grund av en usel bostadspolitik från såvål regeringar som opposition - men en riksdagsledamot tycker jag borde ha lite bättre framförhållning.
Nåja, nymoderat bostadspolitik kan få en intressant familjepolitisk och bidragspolitisk knorr framdeles.
Jag har gett dig otvetydiga belägg för att KDs kompisar i ADF strider för att förbjuda kvinnor att ha sex med kvinnor och män att ha sex med män. Jag tror att du är ganska ensam om att inte inse att det i praktiken är ett förbud mot homosexualitet.
Du hade alltså inga belägg för ditt obekräftade rykte? Gissade du bara eller?
Svantesson bor inte hemma hos mamma/pappa.
Du tog en rövare och skarvade lite grand i din argumentation för att få en "tyngre" argumentation. Du blev påkommen. Sånt händer. Lev med det.Belägg? Det är ett twitterinlägg i flödet kring diskussionen om den öppna antisemitismen i Socialdemokraternas förstamajtåg.
Obekräftade uppgifter visserligen men fullt rimliga, dels med tanken på antisemitismen inom delar av S, dels med tanke på att slagorden funnits i Malmö i decennier.
Om du inte kan tänka tanken att det skett så är det förståeligt. Vi andra kan se S lite mer från utsidan, för vad det är.