Har du förtroende för regeringen?
Men om du FULciterar så kan du kritiseras för just FULlciteringen som i detta fall.
Det finns några floskler som ständigt upprepas från regeringen när de beskriver sådant som det egentligen är deras uppgift att lösa. Är det inte "Det är oacceptabelt" som Stefan Löfven brukar säga så är det "Vi har varit naiva".
Här är senaste exemplet:
https://da.se/2019/09/ylva-johansson-regeringen-borde-agerat-snabbare-mot-skuggsamhallet/
Ylva Johansson: Regeringen borde agerat snabbare mot skuggsamhället
"Vi har varit naiva." Det säger avgående arbetsmarknadsminister Ylva Johansson, och listar goda råd till sin efterträdare för att få bukt med kriminella aktörer och svartarbete.
Blev Mugabe en brutal envåldshärskare före eller efter han gick hand i hand med Ingvar Carlsson?
På åttiotalet 10 år före han skakade hand med Bush... Oj så upprörande nu ser jag att prins Charles har hälsat på Mugabe!!! :O
Jag skulle aldrig få för mig att kalla Ingvar Carlsson för nykär tonåring. Inte ens för 30 år sedan.
Du kan behålla dina fantasier för dig själv.
Jag skulle aldrig få för mig att kalla Ingvar Carlsson för nykär tonåring. Inte ens för 30 år sedan.