Digestive skrev 2019-11-25 19:09:15 följande:
Och du fick en följdfråga som du inte svarade på utförligt. Du har helt enkelt inte berättat hur man praktiskt ska gå till väga för att lyckas med konststycket i fråga.
Jag vet vad >>kritiskt tänkande<< innebär och jag hade inte kommit fram till ett alternativt perspektiv liksom en alternativ slutsats... utan att använda sådana verktyg.
Förstår du inte att jag har tillfört ett perspektiv på händelsen och som står helt i strid mot den en ensidiga presentationen som återfinns i så kallad >>SDmedia<<?
Förstår du inte att när jag menar att Morgan Johansson (S) högst troligt råkade öva för högt på en kommande replik, så innebär det ett annat perspektiv på händelsen - än att Morgan Johansson skulle ha menat att han inte bryr sig om problemen som räknas upp och huruvida hans politik ansvarar för dem?
Du har ju inte förstått någonting om något! God dag yxskaft.
Och ändå lyckades du med konststycket att okritiskt sprida SDpropaganda.
Vad från punkterna ovan kunde du gjort för att inte sprida propagandan?
Du kunde redogjort för var ditt material kom från
Du kunde redogjort för vad i SDpropagandan som saknade ett kritiskt förhållningssätt
Du kunde redogjort för vad som var orimligt i SDpropagandan, villka motiv avsändaren hade osv osv
Du kunde ha gjort så mycket
och sen kunde du ha gett en mer rimlig förklaring - utan brasklappen att det kunde ju mycket väl vara så att SDpropagandan var sann - för det kunde ju inte du veta
Men nu gjorde du inget av detta utom brasklappen och alltså stod inte bara SDpropagandan oemotsagd utan också som en möjlig förklaring tillsammans med din egen förklaring.
Innan du lade upp innehåller från riksdagen tillägnade du dig ett narrativ från SDmedias propaganda - ingenstans redogjordes för detta eller behandlades detta kritiskt utan du serverade propagandan som fullt möjlig men att det var mer troligt att din egen förklaring var bättre.
Okritiskt var det. Okritisk spridning av SDpropaganda. Är det konstigt att jag om och om igen påpekar att det finns mycket som faller in i SDsvansens kör då det göra på detta sätt trots att du säger att du inte är en del av den - jag tycker ändå att du gör en del av deras jobb och jag säger det om och om igen.