• klyban

Har du förtroende för regeringen?

Dunderthunder skrev 2022-03-08 13:38:43 följande:
    Vad bra att du har flera tangentbord :)

Ser du nu gett upp helt och insett att det du påstod var inkorrekt.

Kanske du ska läsa saker två ggr eller tre innan du blir arg, och verkligen förstår vad som står i det du läser.

Inte så enkelt textklarade du av, utan det jag sade var att jag alltid varsam med dyra tangentbord.

Dunderthunder skrev 2022-03-08 14:23:49 följande:
    Cool tolkning, från personen från andra sidan skärmen som kan sätta sig in i hur en annan individ tänker. Det är fan mig en grym förmåga du har Billy. 

Inte alls, det berättade du för oss att du inte förstod.

Och det är därför dina texter ser ut som du gör, och helt innehållslösa inlägg.

Inte heller förstod du att Magdalena var vår statsminister.
    Och nu när du ger öknamn till Magdalena, det berättar för oss alla att det bara var en agenda från början till slut.

Och nu vet vi att det du skriv är inkorrekt, så vart ska du ta vägen nu, för nu finns inget att säga längre för dig.(Som alla ser också.)

Dunderthunder skrev 2022-03-08 15:39:46 följande:
    Vi kan inte ta lika stort andel av flyktingarna som vi gjorde 2015. Rimligen bör länderna som inte tog lika stort ansvar då ta ett större ansvar den här gången, svarar Magdalena Andersson. 
    Vad betyder det i praktiken tror du? 

Det blir inte rätt denna gången heller, då du väljer att ta text ur sitt sammanhang.

Det är rätt udda och med tanke på vi förkalrat för dig flera ggr.

KillBill skrev 2022-03-08 14:18:03 följande:
    Nu handlade det dock om att du inte förstod vad du läste.

Och så uppenbart också.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Dunderthunder
    klyban skrev 2022-03-08 16:02:58 följande:

Ser du nu gett upp helt och insett att det du påstod var inkorrekt.

Kanske du ska läsa saker två ggr eller tre innan du blir arg, och verkligen förstår vad som står i det du läser.

Inte så enkelt textklarade du av, utan det jag sade var att jag alltid varsam med dyra tangentbord.

Dunderthunder skrev 2022-03-08 14:23:49 följande:
    Cool tolkning, från personen från andra sidan skärmen som kan sätta sig in i hur en annan individ tänker. Det är fan mig en grym förmåga du har Billy. 

Inte alls, det berättade du för oss att du inte förstod.

Och det är därför dina texter ser ut som du gör, och helt innehållslösa inlägg.

Inte heller förstod du att Magdalena var vår statsminister.
    Och nu när du ger öknamn till Magdalena, det berättar för oss alla att det bara var en agenda från början till slut.

Och nu vet vi att det du skriv är inkorrekt, så vart ska du ta vägen nu, för nu finns inget att säga längre för dig.(Som alla ser också.)

Det blir inte rätt denna gången heller, då du väljer att ta text ur sitt sammanhang.

Det är rätt udda och med tanke på vi förkalrat för dig flera ggr.

KillBill skrev 2022-03-08 14:18:03 följande:
    Nu handlade det dock om att du inte förstod vad du läste.

Och så uppenbart också.

Woopps, meddelande försvann tydligen, du får posta det igen. 
  • klyban
    Dunderthunder skrev 2022-03-08 16:14:01 följande:
    Woopps, meddelande försvann tydligen, du får posta det igen. 

Nope, du citerade det precis.

Jag gillar att ditt enda argument är en artikel som du inte förstår, är det för svårt språk för dig?
    eller bara agenda?

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Dunderthunder
    klyban skrev 2022-03-08 16:21:22 följande:

Nope, du citerade det precis.

Jag gillar att ditt enda argument är en artikel som du inte förstår, är det för svårt språk för dig?
    eller bara agenda?

Va? Har jag citerat, nää nu måste du missuppfattat igen.

Vad bra att du gillar något. Ändå gör jag mig förstådd så att du förstår. Hur ska du ha det egentligen? haha

Jag förstår tydligen inte vad jag pratar om, så hur skulle jag kunna ha en agenda, speciellt nu när jag inte behärskar språket? Eller... Eller... Kan det vara så att du inte behärskar behärskningen i att behärska eller? Så i slutändan förstår du inte vad du pratar om, eftersom din agenda är att inte ha en agenda? Kan det vara så tro?  
  • klyban
    Dunderthunder skrev 2022-03-08 16:39:08 följande:
    Va? Har jag citerat, nää nu måste du missuppfattat igen.

Vad bra att du gillar något. Ändå gör jag mig förstådd så att du förstår. Hur ska du ha det egentligen? haha

Jag förstår tydligen inte vad jag pratar om, så hur skulle jag kunna ha en agenda, speciellt nu när jag inte behärskar språket? Eller... Eller... Kan det vara så att du inte behärskar behärskningen i att behärska eller? Så i slutändan förstår du inte vad du pratar om, eftersom din agenda är att inte ha en agenda? Kan det vara så tro?  

Då är inget försvunnit, du faller på eget grepp.

Vi står kvar på samma punkt och att du inte ens förstår artikeln, är språket för svårt för dig eller är det bara agenda.
    För förstå är inte svårt, då allt står där att läsa.

Vad är det du vill och nu när vi vet alla att du inte förstod artikeln, undrar då sakligheten existerar inte i dina inlägg.
    Utan bara en svår defensiv retorik som inte berättar nått.
    Så vad vill du med att inte säga nått?(För ingen förstår det.)

• Dunderthunder
    klyban skrev 2022-03-08 16:43:24 följande:

Då är inget försvunnit, du faller på eget grepp.

Vi står kvar på samma punkt och att du inte ens förstår artikeln, är språket för svårt för dig eller är det bara agenda.
    För förstå är inte svårt, då allt står där att läsa.

Vad är det du vill och nu när vi vet alla att du inte förstod artikeln, undrar då sakligheten existerar inte i dina inlägg.
    Utan bara en svår defensiv retorik som inte berättar nått.
    Så vad vill du med att inte säga nått?(För ingen förstår det.)

Nä men hur skulle jag kunna citera något som har försvunnit? då faller du på eget begrepp...

Vilken punkt står du på, ser inte dig. Varför läser du inte artikeln om det är så lätt?

Vad för saker saknar du som du inte förstår? Njaa, skrev vad jag ville, så det är väl inte så defensivt eller? Wow, ingen i hela världen förstår sig på Magdalena Andersson... Nu tar väl du i lite väl? Jag tror att många förstår faktiskt. Försök inte generalisera nu du du.  
  • klyban
    Dunderthunder skrev 2022-03-08 17:08:55 följande:
    Nä men hur skulle jag kunna citera något som har försvunnit? då faller du på eget begrepp...

Vilken punkt står du på, ser inte dig. Varför läser du inte artikeln om det är så lätt?

Vad för saker saknar du som du inte förstår? Njaa, skrev vad jag ville, så det är väl inte så defensivt eller? Wow, ingen i hela världen förstår sig på Magdalena Andersson... Nu tar väl du i lite väl? Jag tror att många förstår faktiskt. Försök inte generalisera nu du du.  

Har inte en susning, då det var ditt påstående om meddelanden som försvann och ändå citerade du mig Solig

Jag läst artikel och förklarat vad det innebär, vad är det du vill med att bara läsa rubriken på artikeln och sen låtsas om att du inte förstår vad som står i artikeln?

Ja, du är extrem defensiv, se bara på detta inlägget som saknar all saklighet till ditt påstående om hur hemsk Magdalena är, och detta för du inte förstod vad hon sade och att det finns en gräns och andra EU-länder får också ta sitt ansvar nu.

Du snuddar inte ens att förstå detta, så varför är det så hopplöst svårt för dig?
    Din osaklighet och ovilja att vara saklig, det berättar allt vi behöver veta om dig.

• Dunderthunder
    klyban skrev 2022-03-08 17:16:18 följande:

Har inte en susning, då det var ditt påstående om meddelanden som försvann och ändå citerade du mig Solig

Jag läst artikel och förklarat vad det innebär, vad är det du vill med att bara läsa rubriken på artikeln och sen låtsas om att du inte förstår vad som står i artikeln?

Ja, du är extrem defensiv, se bara på detta inlägget som saknar all saklighet till ditt påstående om hur hemsk Magdalena är, och detta för du inte förstod vad hon sade och att det finns en gräns och andra EU-länder får också ta sitt ansvar nu.

Du snuddar inte ens att förstå detta, så varför är det så hopplöst svårt för dig?
    Din osaklighet och ovilja att vara saklig, det berättar allt vi behöver veta om dig.

Så då blev du en sol. Coolt!

Vilken artikel pratar du om? tydligen inte den som jag postade. Pratar du med fel person igen. Är allt bra eller? 

Njaa, jag är väl inte defensive, försöker bara förstå dig. 

Ja hopplöshet är namnet. Skrev rätt klart vad jag tyckte. Sen dyker det upp folk och börjar prata om planteringar osv. Sen pratar du om allt annat... Hade du en fråga eller ville du bara prata om allt förutom ämnet?  
  • klyban
    Dunderthunder skrev 2022-03-08 17:26:34 följande:
    Så då blev du en sol. Coolt!

Vilken artikel pratar du om? tydligen inte den som jag postade. Pratar du med fel person igen. Är allt bra eller? 

Njaa, jag är väl inte defensive, försöker bara förstå dig. 

Ja hopplöshet är namnet. Skrev rätt klart vad jag tyckte. Sen dyker det upp folk och börjar prata om planteringar osv. Sen pratar du om allt annat... Hade du en fråga eller ville du bara prata om allt förutom ämnet?  
    Det pratas bara om din artikel för tillfället, eller ja, du vill inte prata om den och förstå att den inte alls sade nått annat än att det finns en gräns och att alla EU-länder måste ta ansvar.

Din avsaknad av saklighet berättar allt.
  • Dunderthunder
    klyban skrev 2022-03-08 17:35:10 följande:
    Det pratas bara om din artikel för tillfället, eller ja, du vill inte prata om den och förstå att den inte alls sade nått annat än att det finns en gräns och att alla EU-länder måste ta ansvar.

Din avsaknad av saklighet berättar allt.
    Njaa... Det pratas om något helt annat, eftersom du vill det av olika anledningar som jag inte kan förstå. 

Snälla berätta mer, vart har jag inte varit saklig när det kommer till vad jag tycker?? 

Jag är fan din idol nu, du är helt fantastisk, riktigt imponerad. Hur många är ni i gruppen?  
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?