Har du förtroende för regeringen?
Det är inte bara på grund av det uttalandet. Gör dig inte löjlig nu.
Stå och posera med terroristledaren som finansierade Münchenmassakern 1972 och ta emot en medalj, är det något som kan ha spelat in?
FN särbehandlar Israel negativt. Skurkstater går fria från kritik medan Israel ständigt demonisteras.
Barack Obamas utnämning har jag inte studerat närmare, jag är svensk, inte amerikan...
Ja det är vad du tycker, noterat.
Ja det är bra, det visar att Israel är en rättsstat, till skillnad från de skurkstater som Wallström fjäskar för.
Jag vill inte på något sätt bli förknippad med den organisationen som styrs av Dror Feiler och Henry Ascher, två kommunister som stödjer terrorism.
Nedan ser du hur Israels premiärminister Benjamin Netanyahu skakar hand med Mahmoud Abbas, alltså den man som du kallar terrorist.
Att Margot Wallström tagit emot en medalj av Abbas kan näppeligen vara orsaken till att Simon Wiesenthal centrets placerar Margot Wallström (samt FN och USA dåvarande president, Barack Obama) på en lista över antisemiter. I stället blir det mer och mer tydligt att man hamnar på denna lista så fort som man utrycker någon som helst kritik mot staten Israel.